اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سجده شکر مادر شهید پس از شرکت در انتخابات

مادر دو شهید پس از شرکت در انتخابات و انداختن رأی خود به صندوق، سجده شکر به جای آورد.

سجده شکر مادر شهید پس از شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حضور حماسی مردم استان البرز در پای صندوق‌های رای صحنه‌های جالبی را خلق کرده است.

بر اساس این گزارش، همزمان با اذان ظهر مادر دو شهید که ساکن استان البرز است به مسجد جامع رجایی شهر مراجعه کرد.

وی ابتدا در انتخابات شرکت و سپس به صحن مسجد رفت و نماز خواند.

وی که نمی‌خواست نام خود و دو فرزند شهیدش اعلام شود، پس از اقامه نماز و سجده شکر به خبرنگار فارس در کرج گفت: خداوند به من شش فرزند داد که دو پسر و چهار دختر هستند.

این مادر شهید ادامه داد: همسرم جانباز 40 درصدی است و دو پسرم را در راه خدا و انقلاب اسلامی تقدیم کردم و یکی از دامادهایم نیز به درجه رفیع جانبازی نائل شده و سال‌ها در اسارت ارتش جنایتکار صدام بوده است.

وی افزود: خود من در یک خانواده مذهبی و انقلابی رشد کرده و خدا را شاکرم که فرزندانم را هم برای ایثار و شهادت در راه خدا تربیت کرده‌ام.

این مادر شهید افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند که شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است و وقتی ایشان اینگونه صحبت می‌کنند،‌ من بر خود واجب می‌دانم که در انتخابات شرکت کنم.

وی بیان داشت: می‌خواستم صبح اول وقت به مسجد آمده و رای بدهم، اما به دلیل بیماری به ویژه زانو درد نمی‌توانستم از خانه خارج شوم تا اینکه تصمیم گرفتم وقتی برای اقامه نماز به مسجد می‌آیم، همان موقع نیز رای بدهم.

او که بیانی شیرین اما محکم و مقتدرانه دارد،‌ ادامه داد: دو پسر شهیدم همیشه می‌گفتند که مادر برای ما گریه نکن و اگر می‌خواهی ما راضی باشیم در راه امام حرکت کن و هیچ وقت تکالیف شرعی و واجبات را ترک نکن.

وی افزود: من مادر آنها بودم،‌ اما آنها من را هدایت می‌کردند و هنوز هم به خوابم می‌آیند و همین حرف‌ها و توصیه‌ها را تکرار می‌کنند.

وی تاکید کرد: وقتی به مسجد آمدم و حضور مردم را دیدم از مسئولان صندوق رای (مجریان انتخابات) پرسیدم،‌ چقدر آدم از صبح به مسجد آمده و رای داده‌اند که آنها گفتند از صبح سرمان شلوغ است. این شلوغی برکت است و به همین دلیل دو رکعت سجده شکر به جای آوردم. شکر اینکه مردم ما ولایت‌مدار هستند و به فرمان رهبری نه نمی‌گویند.

این مادر شهید بارها تاکید داشت که ما نام او را منتشر نکنیم و می‌گفت "نمی‌خواهد برای مردم بد تعبیر شود" اما شهروندان البرزی نیاز نیست برای دین این مادر شهید زیاد تلاش کنند. چراکه امروز خانواده معظم شهدا و ایثارگران در صف نخست رای‌گیری حضور داشتند و در هر شعبه اخذ رای می‌توان این چهره‌های آشنا را دید.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول