اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با فارس:

مردم رای‌‌های خود را زودتر به صندوق بیندازند

فرماندار امیدیه گفت: از همه رای دهندگان در شهر و روستاهای این شهرستان می‌خواهیم رای خود را در ساعات پایانی انتخابات انجام دهند.

مردم رای‌‌های خود را زودتر به صندوق بیندازند

حسین لامی‌نژاد لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: انتخابات امروز از اهمیت بسیار زیادی برای کشور برخوردار است.

وی افزود: مردم این شهرستان نیز در این چند روزه که در شهرها و روستاها حضور پیدا کرده‌ایم بسیار با انگیزه، با شور و هیجان در تلاش برای خلق حماسه سیاسی هستند.

فرماندار امیدیه تصریح کرد: از همه رای دهندگان در شهر و روستاهای این شهرستان می‌خواهیم رای خود را در ساعات پایانی انتخابات انجام دهند و هم‌اکنون پای صندوق‌های رای حاضر شوند. در ساعات پایانی رای ازدحام و شلوغی مضاعف در صفوف رای دهندگان موج می‌زند و همین امر شاید از صبر و حوصله رای دهندگان خارج باشد.

لامی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد تخلف انتخاباتی در شهرستان گزارش نشده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی، بسیج و همه بازرسان و ناظران بر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شهرستان همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی آرام در عین حال پرشور به‌کار بسته‌اند.

انتهای پیام/ 72001/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول