اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

امروز تمام دنیا از عظمت ملت ایران الگوبرداری می‌کنند

امام جمعه ایرانشهر گفت: امروز تمام دنیا از عظمت و خروش بی‌نظیر ملت ایران در انتخابات، الگوبرداری می‌کنند.

امروز تمام دنیا از عظمت ملت ایران الگوبرداری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی در خطبه‌های این هفته شهرستان ایرانشهر ضمن دعوت به تقوا در ترتباط با تربیت اسلامی به موضوع رشد فکر و قدرت تحلیل در کنار رشد جسمی و دنیوی پرداخت.

وی افزود: مردم باید با تقوا باشند به ویژه خادمان مردم و کسانی که منتخب مردم هستند چه ریاست جمهوری و چه شوراها زیرا امانتی از دست مردم برای مدتی به آنان سپرده می‌شود.

خطیب جمعه ایرانشهر ادامه داد: اعیاد شعبانیه را به حضور همه مسلمانان تبریک می‌گوییم، میلاد خجسته امام حسین (ع) روز پاسدار و میلاد حضرت عباس (ع) روز جانباز را داشتیم که این اعیاد مبارک را به همه پاسداران و جانبازان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

طاووسی در ادامه در زمینه مقام و جایگاه جانبازان و بیان فضایل و مکارم ماه شعبان سخنانی را ایراد کرد.

وی گفت: ما در میان معصومین (ع) چهار نام محمد داریم که اول نبی مکرم (ص) پایان دهنده جهالت و آغاز رسالت بود، دومی باقر (ع) که فصل آغاز دوران علم و دانش اسلامی بود.

امام جمعه ایرانشهر اضافه کرد: سومین نام محمد فرزند امام رضا (ع)، محمدتقی بود که آغازگر دوران تقیه با استقرار پایدار بنی‌عباس بود و چهارمین محمد، امام عصر (عج) است که دوران تحقق و بسط عدالت است.

طاووسی بیان داشت: امروز روز عظمت و نشان دادن حماسه بزرگ ملت ایران است که همه از این خروش و بزرگی مردم ایران، الگوبرداری می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز تمامی جهان از صلابت، عشق مردم به رهبری، از مشارکت فعال مردم که پشتوانه قوی برای نظام خواهد بود الگو می‌گیرند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: امروز حضور ملت ایران مانند یک رزمایش بزرگ بود و معنای این حضور نیز این است که رئیس جمهور بداند پی از سوگند خوردن، نقشه راه او ولایت و قانون است.

طاووسی گفت: رئیس جمهور بداند که دشمنان در کمین هستند و مردم عزتمندانه به او رای دادند و عزت را حفظ کند.

وی افزود: رئیس جمهور حق ندارد قبل از اعلام رسمی، مردم را به خیابان بکشاند لذا پس از اعلام رسمی ضمن سر گذاشتن به نتیجه بداند که حماسه اقتصادی شروع می‌شود.

خطیب جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید حرف‌ها را مرتب یادآوری کند تا بداند که چه گفته است و به آن عمل کند، کاری کنند که بداند برای خدمت آماده است.

طاووسی اذعان داشت: شوراهای اسلامی هم چنانچه افراد جدیدی باشند باید از قبلی‌ها استفاده کنند، از تجارب آنها بهره ببرند.

وی افزود: شوراهای اسلامی بدانند که همه چیز فقط خیابان و کوچه نیست بلکه به فرهنگ و هنر هم اهمیت دهند.

خطیب جمعه ایرانشهر بیان داشت: شهردار متعلق به همه است و نباید جناحی و صنفی عمل کند، کار غقب‌مانده زیاد است و باید تحولی با شوراهای اسلامی جدید به وجود آید.

طاووسی تصریح کرد: با کارگران به عدالت برخورد کنند و مطالبات آنها را بپردازند، به حاشیه شهر توجه کنند، محرومیت‌ها را رفع و امنیت ایجاد کنند.

وی متذکر شد: قانون شوراها را حتما مطالعه کرده و طبق آن عمل کنند.

انتهای پیام/75002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول