اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان:

امنیت انتخابات کرمان مطلوب است

دادستان کرمان گفت: تاکنون امنیت برگزاری انتخابات در کرمان مطلوب بوده است.

امنیت انتخابات کرمان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان کرمان در محل فرمانداری اظهار داشت: گزارش‌های رسیده در استان و شهر کرمان بیانگر حضور با شکوه و همراه با شور و نشاط از سوی مردم در پای صندوق اخذ رأی است و به طور قطع تا پایان مهلت اخذ رأی این شور و شعف انتخاباتی وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ابراز داشت: مردم کرمان در کمال امنیت روحی و آسوده خاطر در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند و به کاندیدای مورد نظر خود رأی می‌دهند. 

موحد تصریح کرد: کوچک‌ترین تخلف از آغاز رأی‌گیری تاکنون در استان کرمان نداشته‌ایم و امیدواریم، تخلفی تا پای زمان اخذ رأی نداشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: هر دو انتخابات در سطح استان کرمان در چارچوب قانون و ضوابط و با رعایت اصول انتخاباتی در حال برگزاری است. 

این قاضی افزود: مردم سریع‌تر و در اسرع وقت و با انگیزه در پای صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا کنند و این امر را به ساعت پایانی موکول نکنند تا اعضای صندوق در فرصت بهتری بتوانند رأی آنها را اخذ کنند. 

موحد ابراز داشت: امنیت انتخابات در استان کرمان برقرار است و مردم در کمال امنیت و آرامش و به دور از هرگونه نگرانی در انتخابات شرکت می‌کنند. 

وی از حضور دو قاضی ویژه انتخابات در سطح شهر کرمان و ستاد انتخابات شهرستان کرمان خبر داد و بیان کرد: این قضات مسائل را پیگیری می‌کنند و تاکنون مسئله مهمی گزارش نشده است. 

این مسئول قضایی گفت: الزامی است که کاندیداها و هواداران به نتیجه انتخابات احترام بگذارند و هر کس رأی آورد را به عنوان رئیس جمهور و عضو شورای شهر و روستا قبول کنند و با وی همراهی و همکاری داشته باشند و اگر اعتراضی دارند از طریق مجاری قانونی آن را پیگیری کنند.

موحد با اشاره به اینکه تخلف اثرگذار انتخاباتی در کرمان نداشتیم، تصریح کرد: از ابتدای انتخابات تاکنون یکی از بهترین انتخابات از نظر سلامت و آرامش را در استان کرمان شاهد هستیم.

وی ابراز داشت: هرگونه تبلیغ از جمله به همراه داشتن نماد خاص، پوستر، ارسال پیامک و تبلیغات دیداری و شنیداری از ساعت صبح روز گذشته تا پایان انتخابات ممنوع است.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول