اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین:

امکان تمدید زمان انتخابات کم است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین گفت: با توجه به اینکه امکان تمدید زمان انتخابات در روستاهای استان قزوین بسیار کم است، مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

امکان تمدید زمان انتخابات کم است

حجت‌الاسلام علی قابل امروز در حاشیه سرکشی از صندوق‌های اخذ رأی در شعب استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تا این لحظه امنیت همه صندوق‌های انتخابات در حد مطلوب قرار داشته و هیچگونه مشکل امنیتی، انتظامی و تخلفات وجود نداشته است.

وی افزود: گزارش بازرسان شورای نگهبان حاکی از عدم تخلف تا این لحظه است، ولی یک مورد تخلف انتخاباتی از کاندیداهای شورای شهر گزارش شده که به آن نیز رسیدگی می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین یادآور شد: همکاری لازم بین نیروهای اجرایی، انتظامی و همچنین نظارتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در حد مطلوبی در این انتخابات به وجود آمده است.

قابل تصریح کرد: تاکنون در روند انتخابات هیچ خللی ایجاد نشده و تنها مردم باید کمک کنند تا با رأی در ساعات اولیه از موکول کردن انداختن رأی به صندوق در ساعت‌های پایانی خودداری کنند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: در پی حضورم در پای صندوق‌های رأی بسیاری از مردم در خصوص نوع تبلیغات برخی از کاندیداهای زن شورای شهر اعتراض داشتند که این اعتراضات در نحوه پوشش، نوع تبلیغات و همچنین گمراه کردن افکار عمومی با تبلیغات عوام‌فریبانه بود.

قابل در خاتمه تأکید کرد: تمدید انتخابات به خصوص در روستاها و مناطق دورافتاده روستا مشکل بوده و مردم توجه داشته باشند که امکان تمدید زمان انتخابات در روستاها بسیار کم است.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول