اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

با برگزاری جشن بزرگ ملی از مردم سپاسگزاری شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پایان انتخابات با برگزاری جشن بزرگ ملی از مردم سپاسگزاری شود زیرا این حق ملت ایران است.

با برگزاری جشن بزرگ ملی از مردم سپاسگزاری شود

حاتم نارویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تکلیف و وظیفه دینی، یک عبادت است و امروز همه دیدند که چگونه تشیع و تسنن پاسخگوی ندای رهبری به نحو احسن با مشارکت گسترده خود بودند.

وی افزود: دشمن که نظاره‌گر این انتخابات خواهد بود حتماً باور این همه حضور پر شور و همراه با شعور برایش غیرقابل ممکن خواهد بود و مأیوس خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این روز یاد شهید آیت‌الله کفعی، آیت‌الله محمدی و ... را که از فعالان سیاسی در عرصه انقلاب بودند گرامی می‌داریم و جایشان خالی است.

نارویی ادامه داد: این انتخابات برگزیده‌تر از هر انتخابات دیگر خواهد بود و امانتی را که شهدا به ما سپردند در انجام وظیفه آن کوتاهی نخواهیم کرد و حق امانتداری را به جا می‌آوریم و مردم الان با حضورشان ادای دین و حق کرده و امانتداری خود را به نحو احسن نشان دادند و دشمن را مأیوس کردند.

وی عنوان کرد: امیدوارم و اطمینان دارم که تا پایان امروز این شور و حال و استقبال مردم را همچنان خواهیم داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید در پایان این انتخابات، جشن بزرگ ملی سپاسگزاری از مردم را انجام دهیم زیرا این حق مردم ما است که از آن‌ها سپاسگزاری و قدردانی کنیم که همیشه پیشتاز بوده‌اند.

نارویی گفت: مردم استان همیشه در رأی دادن‌ها پیشتاز بوده‌اند به طوری که بیش از 75 درصد مردم استان در پای صندوق‌های مشارکت داشته‌اند لذا من امیدوارم که این دفعه بیش از 80 درصد مشارکت مردم را نسبت به سایر استان‌ها داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: من پیش‌بینی می‌کنم که امروز بیش از حد انتظار در این رأی‌گیری شرکت کنند و بر این باورم دشمن شرمنده تبلیغات سوء خود خواهد شد.

نارویی به انتخابات شورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: مردم به سرنوشت شهر خودشان اهمیت می‌دهند از این نظر همه جور امکانات و شرایط آمادگی وجود دارد و وظیفه خودشان را مردم خوب ادا می‌کنند و مطمئن هستم که هیچ کوتاهی در این زمینه نشده و ما نیز قدردان حضور مردم هستیم.

انتهای پیام/75003/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول