اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-381

مهدوی: حضور حماسی در انتخابات اثبات ولایت‌پذیری مردم است

امام جمعه شیرگاه در مازندران با تاکید بر ولایی بودن مردم ایران، گفت: حضور حماسی در انتخابات اثبات ولایت‌پذیری مردم است.

مهدوی: حضور حماسی در انتخابات اثبات ولایت‌پذیری مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در حاشیه حضور در صندوق شماره یک مسجد جامع شیرگاه با اشاره به این مطلب که حضور گسترده مردم بیانگر ولایی بودن آنان و اجرای دستورات رهبری است، گفت: مردم ما ثابت کرده‌اند که در همه مراحل در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و دفاع از ولایت حضور دارند.

امام جمعه شیرگاه افزود: حضور حماسی در انتخابات اثبات ولایت پذیری مردم است.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌مدار بودن کاندیداها خاطر شان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به قانون تمکین کنند و قانون را باید در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند و اگر اعتراضی باشد از راه قانون پیگیری کنند.

مهدوی با اعلام رضایت از روند اجرایی برگزاری انتخابات در سوادکوه شمالی، گفت: شورای اسلامی قوی می‌تواند کمک چشمگیری به توسعه شهر و روستا داشته باشد.

 حضور حماسی مردم در انتخابات بیعت دوباره ای با امام راحل و آرمان های شهداست

امام جمعه موقت زیراب نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به شرایط مطلوب برگزاری انتخابات در شهر زیراب، گفت: رقابت‌های اخلاقی از طرف کاندیداها و طرفداران آنان فضای مناسبی را برای این انتخابات به وجود آورده است.

حجت الاسلام علی رضانژاد با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات بیعت دوباره‌ای با امام راحل و آرمان‌های شهدا است، گفت: شور و شعف برگزاری انتخابات در شهر زیراب چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به قانون‌مندی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: قانون‌مداری بعد از اعلام نتایج هم باید در اولویت آنان قرار داشته باشد.

انتهای پیام /86015/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول