اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نجف‌آباد:

افزایش هر لحظه شور و نشاط انتخاباتی در نجف‌آباد

فرماندار شهرستان نجف‌آباد با اشاره به افزایش هر لحظه شور و نشاط انتخاباتی در نجف‌آباد، گفت: 181 شعبه اخذ رأی در دو بخش مرکزی و مهر‌دشت در این شهرستان فعال است.

افزایش هر لحظه شور و نشاط انتخاباتی در نجف‌آباد

سیروس محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم بر شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: از ابتدای صبح تاکنون فضای انتخاباتی بسیار عالی در این شهرستان وجود داشته است و هر لحظه شور و نشاط انتخاباتی در این شهرستان افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان تا این لحظه مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند، اضافه کرد: تاکنون بیش از 50 درصد از افراد واجد شرایط در این شهرستان در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند.

فرماندار شهرستان نجف‌آباد با تأکید بر اینکه تا این لحظه حدود 90 هزار نفر از مردم شهرستان نجف‌آباد با حضور در پای صندوق‌های رأی نسبت به انجام وظیفه خود برای خلق حماسه سیاسی اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: 181 شعبه اخذ رأی در دو بخش مرکزی و مهر‌دشت در این شهرستان فعال است.

وی به تعداد صندوق‌های رأی موجود در سطح شهرستان نجف‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: همچنین 362 صندوق اخذ رأی در سطح این شهرستان وجود دارد و از ابتدای صبح تاکنون شعب اخذ رأی در این شهرستان با صف‌های طویل مواجه هستند.

محمودی با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در شعب اخذ رأی موجود در این شهرستان به ندرت بوده است، تاکید کرد: انتخابات در این شهرستان در کمال سلامت، امنیت و آرامش در حال برگزاری است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در تمام لحظه‌ها درصدد ضربه زدن به ایران است، افزود: اما دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات نا‌امید می‌شود و حضور چشمگیر مردم رد پای صندوق‌های رأی تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول