اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج عنوان کرد

حضور 97 درصدی قلعه‌گنجی‌ها در انتخابات

فرماندار قلعه‌گنج گفت: حضور پرشور شهروندان قلعه‌گنجی نسبت به دوره‌های گذشته به گونه‌ای است که بیش از 97 درصد واجدان شرایط در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند.

حضور 97 درصدی قلعه‌گنجی‌ها در انتخابات

اسماعیل فلاحی امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رأی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی نسبت به دوره‌های گذشته بسیار پرشورتر و گسترده‌تر است، به گونه‌ای که بیش از 97 درصد واجدان شرایط در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان قلعه‌گنجی از یکی دو ساعت پیش از آغاز رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر شده بودند، افزود: همین امر نشان از علاقمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی دارد.

فلاحی تعداد شعبه‌های اخذ رأی را 81 شعبه ذکر و تصریح کرد: از این تعداد 71 شعبه روستایی و 10 شعبه شهری هستند و تمام امکانات لازم برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 233 صندوق اخذ رأی نیز در این شعبه‌ها وجود دارد، ابراز داشت: 2 هزار نفر اعم از اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزاری این دوره از انتخابات را در شهرستان قلعه‌گنج بر عهده دارند.

فرماندار قلعه‌گنج خاطر نشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده‌اند، به همین دلیل حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی برای آنان دردسرساز است و تلاش می‌کنند تا آن را کمرنگ کنند.

فلاحی بیان داشت: اما ملت ایران با مشارکت گسترده خود در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان دادند که به نظام و ولایت فقیه وفادار بوده و هرگز از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گزارش تخلفی ارائه نشده است، اذعان داشت: شهروندان قلعه‌گنجی با پایبندی به قانون شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و با همکاری مسئولان تلاش می‌کنند تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود.

انتهای پیام/80001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول