اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

قمری: حضور حداکثری ابهت نظام را افزایش می‌دهد

رئیس حوزه انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی تویسرکان با بیان اینکه حضور حداکثری ابهت نظام را افزایش می‌دهد، گفت: همه تلاش کنیم از زمان باقی مانده به نحو احسن استفاده کنیم و در این حضور ایمانی اثرگذار باشیم.

قمری: حضور حداکثری ابهت نظام را افزایش می‌دهد

حسین قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی با اراده ایمانی هستند که نمونه آنها در وفاداری در جهان وجود ندارد، اظهار داشت: ملت ایران با بینش و بصیرت بسیار بالایی که دارند همیشه در صحنه حضوری چشمگیر داشته‌اند.

وی افزود: مردم با تبعیت از ولایت فقیه و اراده خود در 34 سال حیات با شکوه و سراسر عظمت ایران اسلامی افتخار آفریدند و با همت و پایداری خود سفیر اسلام در بین ملل جهان شدند.

رئیس حوزه انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی تویسرکان با بیان اینکه امروز در دنیا به انتخابات ما چشم دوخته‌اند‌، افزود: آزادی‌خواهان جهان نگاهشان به حرکت ملت ماست چراکه در مبارزه علیه استثمار و سلطه‌جویان از آغاز تا کنون از ما الگوبرداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه حماسه‌سازی امروز اقتدار ما را در جهان افزایش خواهد داد، گفت: حضور حداکثری ما در انتخابات امروز دشمنان را ناامید و نقشه آنها را نقش بر آب می‌کند.

قمری با بیان اینکه مردم ما با ایستادگی و تقوای خود تا کنون ذلت استکبار را به جهانیان ثابت کردند، گفت: این حضور و مشارکت بی‌بدیل ملت ایران ضمن بی‌اثر کردن تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان انقلاب ابهت همه‌جانبه ما را افزون‌تر می‌کند.

وی افزود: در این زمان استکبار با بهره‌وری کامل از برنامه‌های نرم با ابزار نوین فرهنگی تلاش دارد در انتخابات ما خدشه وارد کند پس می‌طلبد در همه این لحظات بیدار و هوشیار عمل کنیم و مراقب باشیم که فریب افکار پلید و تفرقه‌افکنی دشمن را نخوریم.

رئیس حوزه انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی تویسرکان، ابراز داشت: مردم ما همیشه بیدار بوده و خواهند بود و امروز نیز به واسطه حضور و وفاداریش به ولایت فقیه و انقلاب، مردم ایران اسلامی در جهان با نام ملتی حماسه‌ساز و مقاوم یاد خواهند کرد.

وی بیان داشت: همه از زمان باقی مانده تلاش کنیم، به نحو احسن استفاده کنیم و در این حضور ایمانی اثرگذار باشیم.

قمری در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات شورای روستایی در 35 روستای بخش مرکزی، گفت: رأی مردم غیور و زحمت‌کش روستاهای ما در این عرصه را 35 صندوق جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس حوزه انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی تویسرکان یادآور شد: مردم روستاهای شهرستان نیز همانند سراسر ایران در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای روستا و مجلس شورای اسلامی حضوری اثرگذار و بی‌نظیر داشتند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول