اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 419

نوبخت: مشکل خاصی در روند انتخابات در گلستان نداشتیم

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: با مشارکت و حضور گسترده مردم مشکل خاصی در روند انتخابات در سطح استان گلستان نداشتیم.

نوبخت: مشکل خاصی در روند انتخابات در گلستان نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی نوبخت عصر امروز در جمع اعضای هیئت بازرسی استان گلستان اظهار داشت: براساس ماده 31 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 66 تشکیلات شورای اسلامی شهر و روستا وزارت کشور مسئول حسن صحت انتخابات را بر عهده دارد.

در 14 شهرستان و 27 بخش استان گلستان هیئت بازرسی شکل گرفت

وی با بیان اینکه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده هیئت مرکزی بازرسی در وزارت کشور شکل گرفت، تصریح کرد: در استان گلستان در 14 شهرستان و 27 بخش هیئت بازرسی شکل گرفت که همه روند انتخابات را رصد می‌کنند.

160 بازرس وی‍ژه همه شعب اخذ رای گلستان را زیر نظر دارند

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان با بیان اینکه 160 بازرس وی‍ژه همه شعب اخذ رای استان را زیر نظر دارند، گفت: 20 سربازرس استانی قبل از انتخابات رصد فضای انتخاباتی را بر عهده داشتند.

نوبخت خاطرنشان کرد: هر 10 شعب اخذ رای یک بازرس مشغول بازرسی از روند انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه تلاش شده است که افراد بی‌طرف، متعهد و کاربلد برای امر بازرسی در نظر گرفته شود، ادامه داد: نکته اتکای کار بازرسی توکل بر خدا و توجه به منویات مقام معظم رهبری و نکته اتصال بازرسان عمل به قانون و فرمایشات رهبری معظم انقلاب است.

آموزش‌های لازم به بازرسان گلستان داده شد

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان اذعان داشت: در این مدت آموزش‌های لازم به بازرسان انتخابات داده شد تا در روند کار از لحاظ آشنایی با قوانین با مشکل مواجه نشوند.

نوبخت افزود: دبیرخانه هیئت بازرسی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها استان در طول روند انتخابات آمادگی رسیدگی به شکایات مردم بوده و هستند.

وی اضافه کرد: مردم خوب و همیشه در صحنه استان گلستان در این زمان باقیمانده می‌توانند از طریق تلفن 111 گزارشات خود را به ستاد بازرسی استان اعلام کنند.

روند برگزاری انتخابات در گلستان خوب بوده است

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان روند برگزاری انتخابات در استان گلستان خوب ارزیابی کرد و گفت: در این انتخابات کمترین میزان شکایات و گزارشات از تخلفات انتخاباتی که بیشتر مربوط به انتخابات شوراها بوده داشتیم که الحمدالله پس از بررسی از سوی فرمانداری‌ها موضوع برطرف شد.

نوبخت افزود: الحمدالله تعامل خوبی بین هیئت‌های اجرایی و بازرسی استان برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات از سوی خود مردم انجام می‌شود، اذعان داشت: تلاش شده است که انتخاب بازرسان استانی از بین اقشار مختلف مردم انتخاب شود.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان از ستاد انتخابات استان و هیئت‌های نظارت مجلس تشکر کرد و گفت:  حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ کشور برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های بین‌المللی است.

نوبخت افزود: از آن دسته از مردم گلستان که فرصت نکردند در انتخابات شرکت کنند خواست در این ساعات باقیمانده در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند تا عزت و اقتدار خود را به رخ نظام سلطه بکشند.

وی اضافه کرد: همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان منتظر حضور ملت ایران و نتیجه انتخاب مردم هستند تا یک بار دیگر ایستادگی و پایمردی مردم ایران اسلامی الگوی جهانیان شود.

انتهای پیام/2307/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول