اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قم:

حضور مردم در انتخابات حماسه سیاسی مدنظر ولایت فقیه را محقق کرد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قم گفت: حضور مردم در انتخابات حماسه سیاسی مدنظر ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را محقق کرد.

حضور مردم در انتخابات حماسه سیاسی مدنظر ولایت فقیه را محقق کرد

حجت‌الاسلام محمد حسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ملت ایران نشان داده که در عرصه‌هایی که نیاز به حضور پرشور آنهاست همیشه در خدمت ولایت فقیه و زیر سایه ولی امر مسلمین در صحنه حاضر است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات حماسه سیاسی مدنظر ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را محقق کرد گفت: این حرکت عظیم و خروشان ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی پیام روشنی به استکبار جهانی و کشورهای غربی داشت.

رئیس ستاد انتخابات ولایتی در قم خاطرنشان کرد: این حضور دارای این پیام بود که مردم بر سر آرمان‌های نظام، انقلاب و ولایت استوار ایستاده‌اند و این تحریم‌ها و تنگ‌نظری‌های دشمنان اسلام در برابر دریای خروشان اراده و عزم انقلابی ملت ایران راه به جایی نمی‌برد.

وی یادآور شد: مدت‌ها سرویس‌های خبری استکباری در صدد بودند تا مردم را ناامید کنند ولی مردم پاسخ همه این نقشه‌ها و یاوه‌پراکنی‌ها را دادند.

ذاکری با اشاره به پیام‌های دیگر حضور پرشور مردم در انتخابات برای مسئولان و منتخب مردم گفت: مردم وظیفه خود را انجام دادند، هر کس از صندوق‌های رای درآید، باید قدر این ملت همیشه در صحنه و بصیر را بداند و خود را خادم مردم تلقی کند.

وی خاطرنشان کرد: منتخب مردم باید سعی کند در برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های مؤثری بردارد و برای برطرف کردن مشکلات آنها به صورت جهادی عمل کند و وارد مرحله جهاد اقتصادی شود تا فضای مطلوبی در کشور به وجود آید.

انتهای پیام/78003/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول