اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفا بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر گناوه در سال‌جاری

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی خط لوله ورودی به ایستگاه پمپاژ C فاضلاب شهر گناوه امسال اجرا می‌شود که با اجرای این خط، ایستگاه پمپاژ به طور کامل در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر گناوه در سال‌جاری

محمدباقر بستانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر حدود 30 درصد از ناحیه C شهر گناوه زیر پوشش این ایستگاه پمپاژ قرار دارد.

به گفته وی، در قرارداد منعقد شده با پیمانکار از لوله‌های DWPE به اقطار 300 تا 500 میلیم‌تر استفاده می‌شود و طول کل لوله‌گذاری حدود یک کیلومتر است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان بوشهر همچنین از آغاز عملیات احداث ساختمان بهره‌برداری آب و فاضلاب جزیره خارک خبر داد و پیش‌بینی کرد کار احداث این ساختمان تا اوایل سال آینده به اتمام برسد.

بستانیان گفت: به منظور استقرار بهره‌برداری شرکت آبفا در جزیره خارک و ارائه خدمت به هموطنان عزیز در این جزیره نیاز به احداث این ساختمان احساس شد که با رایزنی‌های متعدد و همکاری معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شده است.

وی میزان اعتبار مورد نیاز برای احداث و تجهیز این طرح را بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول