اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

1800 دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش کمیته امداد زنجان هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: هزار و 831 دانش‌آموز و دانشجو زیر چتر حمایتی کمیته امداد زنجان قرار دارند.

1800 دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش کمیته امداد زنجان هستند

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد شامل گروه‌های مختلف زنان سرپرست خانوار، افراد سالمند بالای 60 سال، خانواده‌های ایتام نیازمند و زندانیان، دانش‌آموزان و دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد زنجان در فصول مختلف سال حمایت‌های گوناگونی از گروه‌های مختلف مددجویان انجام می‌دهد، اضافه کرد: خدماتی که به گروه‌های مختلف مددجویی ارائه می‌شود، با توجه به شرایط زندگی و نیازهای آنها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه یکی از گروه‌های ویژه زیر‌پوشش کمیته امداد دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، افزود: در حال حاضر هزار و 831 دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش کمیته امداد زنجان هستند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد مذکور هزار و 316 نفر دانش‌آموز و 515 نفر دانشجو هستند.

پناهی افزود: خدماتی که در طول سال به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو ارائه می‌شود، شامل پرداخت کمک هزینه تحصیلی، پرداخت کمک هزینه برای خرید لوازم‌التحریر، اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای مختلف، برگزاری دوره‌های آموزشی و دوره‌های مشاوره تحصیل است.

وی در ادامه به آموزش مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: اغلب آموزش‌هایی که در برهه‌های زمانی مختلف به مددجویان ارائه می‌شود، در بحث مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های دینی و مذهبی و مشاوره‌های خانواده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش یکی از موضوعات مهم در توانمندسازی مددجویان محسوب می‌شود، از همین رو سالانه دوره‌های آموزشی مختلف در مباحث گوناگون برای مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز دوره آموزشی برای 358 مددجوی ابهری برگزار شد، تصریح کرد: در این راستا مبلغ 269 میلیون و 686 هزار ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول