اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان‌رضوی خبر داد

رعایت دستورالعمل‌های دامپزشکی در نمایشگاه صنعت دامپروری مشهد

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: با رعایت دستورالعمل‌های دامپزشکی نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دامپروری و مرغداری مشهد برگزار می‌شود.

رعایت دستورالعمل‌های دامپزشکی در نمایشگاه صنعت دامپروری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد اعلمی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی صنعت دامپروری، شیلات و

آبزیان مشهد در اداره کل دامپزشکی خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به ورود دام و طیور زنده توسط برخی غرفه داران در فضای باز نمایشگاهی و احتمال بروز برخی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، تمام

غرفه داران مرتبط که دام و کالاهای مرتبط با دام را تولید یا نگهداری می‌کنند باید مجوزها و پروانه‌های لازم را از دامپزشکی داشته باشند.

اعلمی افزود: دام و طیور ورودی به نمایشگاه باید از مبادی و مزارعی حمل شود که سابقه هیچگونه بیماری نداشته و سوابق واکسیناسیون علیه بیماری‌ها را دارا باشند و نیز در حمل و نقل آنها تمام دستورالعمل‌های قرنطینه‌ای دامپزشکی رعایت شود.

در این نشست موافقت شد تا هیئت‌های خارجی بازدیدکننده از نمایشگاه نیز با دستاوردها و توانمندی‌های دامپزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی آشنا شوند و نشست‌هایی برای تبادل نظر و انتقال دانش فنی در زمینه تشخیص بیماری‌های دام و طیور و بیماری‌های مشترک و نیز اعزام متخصصان ایرانی برای ارائه آموزش‌های لازم به کارشناسان کشورهای همجوار انجام شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و غیرتخصصی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه در محل غرفه‌ها و اطلاع رسانی مناسب برای متخصصان برای بازدید از نمایشگاه فوق، از دیگر توافقات نشست یاد شده بود.

انتهای پیام/70001/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول