اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روند مثبت آماده سازی گسترش فولاد تبریز

حرکت چراغ خاموش دومین نماینده فوتبال تبریز

تیم دوم فوتبال تبریز به آرامی و بدون سر و صدا در حال آماده سازی برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور است.

حرکت چراغ خاموش دومین نماینده فوتبال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم گسترش فولاد تبریز در لیگ دسته یک ایران با 50 امتیاز به لیگ برتر صعود کرده و در رقابت‌های فصل آتی لیگ برتر نماینده دوم فوتبال تبریز محسوب خواهد شد.

هر چند در مورد حضور این تیم در لیگ برتر به دلایل مشکلات مالی تردیدهایی وجود داشت اما در نهایت مالک باشگاه خبر از حضور این تیم در رقابت‌ها داده و ابراز داشت نهایت تلاش خود را برای ساختن تیم قدرتمند کرده تا پازل فوتبال سرخابی تبریز را تکمیل کنیم.

در گام اول قرارداد سرمربی موفق این تیم تمدید شد و رسول خطیبی به مدت سه فصل سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

گسترش فولاد در فصل نقل و انتقالات نیز موفق عمل کرده و بازیکنان خوبی را جذب کرده است. همچنین تقریبا ترکیب موفق سال گذشته که تلفیقی از بازیکنان جوان و بومی بود را حفظ کرده است.

رسول پیرزاده بازیکن تبریزی آلومینیوم هرمزگان و داوود نوشی صوفیانی دروازه‌بان  شهرداری تبریز نخستین بازیکنان جذب شده تیم گسترش فولاد بودند.

حمیدرضا سلیمانی مهاجم شاهین بوشهر، میلاد زنیدپور از پیکان تهران، خالد شفیعی از فجر شیراز و مهدی محمدپور بازیکن بومی شهرداری تبریز نفرات جذب شده تیم گسترش فولاد تبریز بودند.

میثم نقی‌زاده بازیکن سابق تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران، محمد ناصری از سپاهان اصفهان و محسن فروزان از تراکتورسازی تبریز سه خرید دیگر تیم گسترش فولاد هستند.

از تیم گسترش فولاد تاکنون محسن دلیر جدا شده و به دیگر نماینده تبریز تراکتورسازی پیوسته است.

تیم گسترش فولاد برای برگزاری یک اردوی یک هفته‌ای در سرعین  به سر می‌برد و در این مدت یک بازی دوستانه با تیم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرده و به پیروزی 5 بر 2 دست یافته است. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول