اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان خبر داد

برگزاری موفق آزمون‏های الکترونیکی در دانشگاه‏های پیام نور سمنان

رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان از برگزاری موفق آزمون‏های بدون کاغذ در دانشگاه‏های پیام نور سمنان خبر داد.

برگزاری موفق آزمون‏های الکترونیکی در دانشگاه‏های پیام نور سمنان

قدرت‏الله خیاطیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از 31 اردیبهشت آغاز شد و بر اساس برنامه از پیش تعین شده، 22 خرداد ماه به پایان رسید.

وی افزود: از نیم‏سال قبل آزمون الکترونیکی دانشگاه پیام نور در برخی از مراکز دانشگاه پیام نور آغاز شد که در استان سمنان نیز مراکز سمنان و دامغان مجری برگزاری این طرح بودند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت: آزمون‏های نیم سال دوم سال تحصیلی 92-91 همراه با تغییرات فراوانی برای دانشجویان و خانواده پیام نور بود که از جمله این تغییرات می‏توان به برگزاری امتحانات بدون کاغذ در 506 مرکز پیام نور و برگزاری آن‏لاین این امتحانات در مراکز و واحدهای این دانشگاه اشاره کرد.

خیاطیان اضافه کرد: همچنین در دانشگاه پیام نور استان سمنان کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه در هر نوبت امتحانی یک آزمون را بدون کاغذ برگزار کردند.

وی گفت: در کشور حدود 700 هزار نفر در دانشگاه پیام نور، بدون کاغذ آزمون داده‌اند که در استان نیز در هر نوبت امتحانی حدود 220 نفر و در هر روز حدود یک هزار و 100 نفر و در طول 19 روز امتحانات دانشگاه پیام نور حدود 20 هزار و 900 نفرآزمون به صورت الکترونیکی و بدون کاغذ در استان سمنان، در چهار مرکز و پنج واحد دانشگاهی برگزار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت: در حالت عادی دانشجویان دانشگاه پیام نور نمرات آزمون‌های خود را پس از 24 ساعت می‌توانند در سیستم گلستان مشاهده کنند که از جمله دیگر تغییرات این نیم سال تحصیلی در پیام نور می‏توان به اعلام نتایج برخی از آزمون قبل از خروج داوطلب از محل امتحان اشاره کرد که خوشحالی و استقبال داوطلبان را در پی داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به عنوان تنها ارگانی که این امکان را دارد و از ترم‏های بعدی بیشتر آزمون‏ها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، از جمله مزایای این شیوه را صرفه‏جویی در زمان، هزینه‏های کاغذ و تکثیر برگه‏های امتحانی دانست.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول