اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور خلق حماسه سیاسی 24 خردادماه

تقدیر مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی از حضور خانواده شهدا و جانبازان در انتخابات

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از حضور با بصیرت قشرهای مختلف مردم به‌ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در خلق حماسه سیاسی 24 خردادماه قدردانی کرد.

تقدیر مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی از حضور خانواده شهدا و جانبازان در انتخابات

حجت‌الاسلام حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: 24 خرداد ماه روز خلق حماسه‌ای دیگر برای ملت ایران بود که باید از تمامی حماسه‌آفرینان این حماسه بزرگ قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با حضور یکپارچه و با بصیرت خود در انتخابات 24 خرداد به دشمنان ایران اسلامی ثابت کردند که جمهوری اسلامی آری، حکومت خودکامان هرگز و همچنان پایبندی خود را به آرمان‌های بلند و مقدس ایران اسلامی به نمایش گذاشتند و با رأی خود آمادگی جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر این‌که جامعه بزرگ ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا نیز همدوش و همگام با سایر اقشار مختلف مردم حضوری پررنگ در انتخابات داشتند، گفت: رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس همانگونه که در دوران جنگ تحمیلی در راه حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند، امروز به همراه خانواده شهدای جنگ تحمیلی نیز با حضور در پای صندوق‌های أخذ رأی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

هنرمند ادامه داد: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی به وظیفه خود عمل کرد و از این پس این مسئولان هستند که باید با خدمتگزاری به مردم افتخارآفرین ایران به وظیفه خود عمل کنند و قدردان این ‌همه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی مردم همیشه در صحنه باشند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب مردم باید به خواسته‌های به حق ملت جامعه عمل پوشانده و توجه ویژه به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی همچنین از رئیس جمهور منتخب خواست برای اجرای قوانین مربوط به جامعه ایثارگران کوشیده و عنایت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام/87004/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول