اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد

دعوت 3 فوتبالیست قمی به تیم ملی فوتبال بانوان

رئیس هیئت فوتبال قم از دعوت 3 بانوی استان به تیم ملی فوتبال کشورمان اعزامی به رقابت‌های آسیایی خبر داد.

دعوت 3 فوتبالیست قمی به تیم ملی فوتبال بانوان

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: فوتبال قم با تلاش و پشتکاری که مربیان سازنده این رشته در باشگاه‌های مختلف از خود نشان می‌دهند به جایگاهی رسیده است که در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف دارای ملی‌پوش هستیم.

وی ادامه داد: کار سازندگی در فوتبال قم جهش خوبی به خود گرفته، باشگاه‌ها حرفه‌ای‌تر شده است و فوتبال در قم سازمان خوبی پیدا کرده و اینها در نهایت منجر به این می‌شود که فوتبال قم پیشرفت کند و بازیکنان مستعد قمی به تیم‌های ملی راه یابند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: اگر نگاهی به ورزشکاران ملی‌پوش قم در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف بیاندازیم، فوتبال در بین رشته‌های ورزشی فعال در قم ملی‌پوشان متعددی دارد و این مایه افتخار و دلگرمی زحمتکشان این رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد حضور فوتسالیست‌های قمی در ترکیب تیم ملی فوتسال اعزامی کشورمان به رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی چین و بعد از آن مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا در کشور کره جنوبی هستیم.

بهرامی اضافه کرد: همچنین یک بازیکن آینده‌دار قمی به تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان دعوت شده است و شش بازیکن خوش آتیه قمی نیز از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم و حائز اهمیت برای ما و مجموعه همکارانم در هیئت فوتبال استان قم این است که فوتبال قم به قابلیت و جایگاه بالایی رسیده که در بخش بانوان نیز توانایی معرفی بازیکن ملی‌پوش به تیم ملی کشورمان را دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان سه بانوی فوتبالیست قمی به تیم ملی دعوت شده‌اند تا این تیم را در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام ملت‌های آسیا همراهی کنند.

وی یادآور شد: این بانوان فوتبالیست آینده‌دار دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دختران نوجوان کشورمان هستند، تیمی که باید آبان‌ماه امسال در مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با حریفان خود به رقابت بپردازد.

بهرامی گفت: مروارید نصر، حدیث قره بیگلو و فاطمه سادات موسوی سه فوتبالیست قمی هستند که در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی بانوان قرار دارند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول