اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

انتخابات 24 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد

فرماندار سمنان گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که با حضور مردم ولایت‏مدار، فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی خلق شد.

انتخابات 24 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز با صدور پیامی اظهار کرد: با وجود هجمه عظیم دشمنان انقلاب و ایران اسلامی که با اعمال سخت‏ترین و بی‏سابقه‏ترین تحریم‏ها و فشارهای اقتصادی قصد داشتند با نقشه شوم خود در عزم ملی ملت ایران خللی وارد کنند، ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی در روز 24 خرداد پای صندوق‏های رای آمدند.

وی تصریح کرد: مردم با لبیک به آرمان‏های بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و ندای رهبر عظیم‏الشأن انقلاب اسلامی، حماسه سیاسی دیگری آفریدند.

فرماندار سمنان ادامه داد: اینجانب با قدردانی صمیمانه خود از همه مردم و دست‏اندرکاران هیئت‏های بازرسی، نظارت و اجرایی انتخابات و نیروهای امنیتی و انتظامی در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه، از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه و خبرگزاری‏ها به ویژه رسانه ملی در ایجاد فضای باز اطلاع‏رسانی و تبلیغات با رعایت اخلاق انتخاباتی قدردانی می‏کنم.

سعدالدین افزود: قدردانی خود را از حضور تک تک آحاد مردم شریف و ولایت‏مدار شهرستان سمنان به خصوص علما و روحانیان، خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران و جوانان و اقشار مختلف مردم که با مشارکت آگاهانه خود در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، این روز بزرگ و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند، ابراز می‏دارم.

در استان سمنان 699 شعبه اخذ رای با مشارکت بیش از 20 هزار نفر نیروی انسانی، آرای مردم این استان را جمع‎‏آوری کردند.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول