اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی نطنز:

ثبت نام طرح قرآنی 1447 در شهرستان نطنز آغاز شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: ثبت نام طرح قرآنی 1447 در شهرستان نطنز آغاز شد.

ثبت نام طرح قرآنی 1447 در شهرستان نطنز آغاز شد

علی مشربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: بنابر فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری پیرامون آموزه‌های دینی و قرآنی، اجرای مسابقات قرآنی در دستور موسسات قرآنی قرار گرفت.

وی گفت: طرح بزرگ قرآنی 1447 در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم در سطح مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز بیان کرد: امسال این طرح در تابستان با محوریت حفظ جزء 29 قرآن کریم، طی دو مرحله در همه رده‌های سنی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این طرح در راستای طرح ملی حفظ قرآن کریم طی دو مرحله آزمون اجرا می‌شود که مراحل اول به‌ صورت شفاهی توسط مؤسسات برگزار می‌شود که در آن بر اساس نمرات اعلام شده از سوی مؤسسات، شرکت کنندگان می‌توانند با کسب حد نصاب نمره در قرعه‌کشی طرح 1447 شرکت کنند.

مشربی ادامه داد: در مرحله دوم که به‌صورت کتبی برگزار می‌شود و تمامی شرکت‌کنندگان علاوه بر شرکت در مرحله قرعه‌کشی می‌توانند از نیمه دوم مردادماه امسال با ثبت نام در این مرحله در آزمون سراسری طرح شرکت کرده و در صورت قبولی گواهینامه دریافت کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام طرح قرآنی 1447 اظهار کرد: ثبت نام از علاقه‌مندان از 20 خردادماه جاری در سطح مؤسسات قرآن و عترت شهرستان آغاز شده و تا پنجم تیرماه امسال نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز در پایان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی افزود: طی یک دوره، 20 جلسه آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: چهار موسسه قرآنی کوثر نطنز، مهد قرآن کریم و ولایت بادرود، مکتب القرآن بادرود و موسسه قرآنی آل‌یاسین مجری اجرای طرح 1447 در شهرستان نطنز هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت quranedu.ir.www  ثبت نام کرده و ترجمه و مفاهیم این جزء را از طریق شبکه قرآن و سایر شبکه‌های دیگر سیما و به صورت حضوری در سراسر کشور آموزش ببینند.  

انتهای پیام/63025/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول