اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی مساجد همدان مطرح کرد

فعالیت 8 خانه دیجیتال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: هشت خانه دیجیتال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان فعال است.

فعالیت 8 خانه دیجیتال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان

سعید محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هشت خانه دیجیتال در کانون‌های فرهنگی و هنری، امام علی(ع)، مهدیه، رسالت، امام صادق(ع)، المهدی، عترت، ام‌ابیها و فاطمه الزهراء در استان همدان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: این کانون‌ها به همت مؤسسه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تجهیز، افتتاح و راه‌اندازی شده‌اند.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان به اهداف راه‌اندازی خانه‌های دیجیتال در کانون‌های فرهنگی مساجد اشاره و خاطرنشان کرد: خانه‌های دیجیتال قصد دارد فضای مناسب در راستای در اختیار قرار دادن خدمات و محصولات فرهنگی دیجیتال به شهروندان، فراهم کند.

وی افزود: خانه‌های دیجیتال با ایجاد شرایط آسان برای استفاده عموم در ترویج فرهنگ استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال و گسترش سواد الکترونیک جوانان و نوجوانان استان، خواهد کوشید.

محمدی با برشمردن خدماتی که خانه‌های دیجیتال به عموم مردم ارائه می‌دهند، بیان داشت: فروش نرم‌افزار و محصولات فرهنگی دیجیتال، بازی‌سرا برای ارائه بازی‌های رایانه‌ای و اینترنتی، در اختیار قرار دادن اینترنت پاک با سرعت بالا، آموزش در قالب کلاس‌های مختلف از خدماتی است که در این خانه‌های فرهنگی دیجیتال ارائه می‌شود.

وی ابراز داشت: تولید نرم‌افزار و محصولات فرهنگی دیجیتال برای تأمین نیاز مردم جامعه و سازمان‌ها و نهادهای مختلف یکی دیگر از خدمات خانه‌های دیجیتال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: اینترنت پاک مجموعه‌ای است سازمان‌یافته از سامانه‌های برخط، مراکز فرهنگی دیجیتال و اقدامات حمایتی آموزشی و اطلاع‌رسانی که با هدف استفاده بهینه از فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی برای تحقق اهداف فرهنگی نظام تحت راهبری و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرا شد و متناسب با فناوری‌های روز، توسعه و ارتقاء می‌یابد. 

انتهای پیام/89024/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول