اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی:

12 مرکز فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی وجود دارد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: 12 مرکز فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در خراسان جنوبی وجود دارد.

12 مرکز فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیرجند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک حضور گسترده مردم در خلق حماسه 24 خرداد ماه امسال اظهار داشت: تمام مردم باید برای استمرار این حرکت بزرگ متعهد شوند.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان نیز در این حماسه حضور داشتند، ادامه داد: نقش آنها در این حماسه نقش عاطفی و انگیزشی بوده است.

                                   

کودکان آینده‌سازان هستند

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی کودکان و نوجوانان امروز را شهروندان و مسئولان آینده دانست و تصریح کرد: حضور آنها در این حماسه سبب ایجاد انگیزه در انتخابات آینده می‌شود.

صمدی با اشاره به فصل تابستان ادامه داد: با آغاز فصل تابستان تمام مسئولان و خانواده‌ها به فکر غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان هستند.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت، امروزه تفاوت فراوانی با گذشته دارد، متذکر شد: این تفاوت در شکل و محتوای آن است.

تغییر شکل اوقات فراغت از گروهی به فردی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه اوقات فراغت از شکل گروهی به فردی تغییر کرده، افزود: این امر یک مشکل در فرآیند تربیت تلقی می‌شود.

صمدی از تغییر شکل اوقات فراغت از شکل بیرونی به درونی خبر داد و اضافه کرد: اوقات فراغت امروزه بیشتر در محیط بسته سپری می‌شود و کمتر به محیط بیرون توجه می‌شود.

وی با بیان اینکه محتوای اوقات فراغت نیز تغییر کرده، گفت: بخش زیادی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سایت‌ها و وبلاگ‌ها سپری می‌شود.

اوقات فراغت و نقش آن در شکل‌گیری شخصیت

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی توجه به اوقات فراغت را در فصل تابستان مهم دانست و ادامه داد: اوقات فراغت نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان دارد.

صمدی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌های متعددی برای غنی‌سازی اوقات فراغت فراهم کرده است.

این مسئول از وجود 12 مرکز فرهنگی و هنری ثابت در خراسان جنوبی برای کودکان و نوجوانان خبر داد و اذعان داشت: از این تعداد سه مرکز در بیرجند وجود داشته که خدمات فرهنگی و هنری را به کودکان ارائه می‌دهد.

فعالیت چهار کتابخانه سیار روستایی در خراسان جنوبی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه چهار کتابخانه سیار روستایی در این استان فعالیت می‌کند، گفت: این کتابخانه‌ها وظیفه ارائه خدمات فرهنگی به روستاها را بر عهده دارند.

صمدی از وجود یک کتابخانه سیار در شهرستان بیرجند خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین یک کتابخانه پستی نیز در این شهرستان خدمات فرهنگی و هنری را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/69010/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول