اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل خبر داد

افتتاح سرای مهر بازنشستگان آمل به ‌زودی

شهردار آمل از بهره‌برداری از دو پروژه خیابان 20 متری اتصالی بلـوار امام (ره) به بلوار آیت‌الله طالقانی و سرای مهــر (خانه بازنشستگان آمل) در مردادماه سال جاری خبر داد.

افتتاح سرای مهر بازنشستگان آمل به ‌زودی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل، احمد امیرسلیمانی به تشریح جزئیات پروژه‌های مورد افتتاح پرداخت و اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و افزایش امکانات و تجهیزات رفاهی مورد نیاز شهروندان، دو پروژه مهم در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار آمل با اشاره به مشخصات خیابان 20 متری اتصالی بلوار امام (ره) به بلوار آیت‌الله طالقانی بیان کرد: طول این خیابان 600 متر، عرض آن 20 متر و هزینه اجرای آن 40 میلیارد ریال است که از جمله پروژه‌های مطلوب شهری است و در این مسیر تلاش بر این بوده است که موجبات روان‌سازی ترافیک در دو خیابان و محله‌های اطراف آن و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: با افتتاح این خیابان، ارتباط مستقیم میان بلوارهای امام (ره) و آیت‌الله طالقانی ایجاد خواهد شد و شهروندان می‌توانند برای سهولت در دسترسی به این مناطق و همچنین تردد از محله‌های اطراف از این مسیر تردد کنند.

امیرسلیمانی در ادامه افتتاح خانه‌های مهر را گامی مهم در راستای رفع نیاز‌های این قشر از جامعه عنوان و تصریح کرد: برای رفع نیاز قشر بازنشسته پس از 30 سال کار، تلاش و خدمت به جامعه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها این مجموعه‌ طراحی شده است تا بازنشستگان بتوانند از امکانات مورد نیاز خود در این مجموعه استفاده کنند.

وی راه‌اندازی خانه‌های مهر را در انتقال تجارب بازنشستگان مهم دانست و گفت: با تجمیع خدمات در این کانون‌ها بازنشستگان می‌توانند به راحتی از کلیه خدمات مربوط به بازنشستگان بهره‌مند شوند.

شهردار آمل با اشاره به مشخصات پروژه گفت: خانه بازنشستگان آمل با زیربنای 450 مترمربع در محوطه پارک لاله با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال جهت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بازنشستگان در حال احداث‌ است و در مرداد ماه سال جاری افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

امیرسلیمانی یادآور شد: در این مرکز امکاناتی از قبیل امکانات فرهنگی، رفاهی، سالن آموزش، کتابخانه، سالن رایانه و بهداری و سالن پذیرایی ویژه بازنشستگان مرد و زن پیش‌بینی کرده‌ایم.

انتهای ‌پیام/86011/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول