اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تنقیح قوانین مجلس:

تولید و مهار بیکاری سرلوحه کار دولت جدید باشد

مدیرکل اداره تنقیح قوانین مجلس گفت: باید تولید سرلوحه کار دولت دکتر روحانی باشد و بیکاری را مهار و با جهان و کشور همسایه تعامل داشته باشد.

تولید و مهار بیکاری سرلوحه کار دولت جدید باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی اسلامی‌پناه در جشن پیروزی رئیس جمهور منتخب مردم در جیرفت اظهار داشت: حماسه‌ای که در 24 خرداد ماه به دست ملتی بزرگ و در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب آفریده شد، عوامل و عناصر متعددی داشت که مهم‌ترین رکن خلق حماسه، مردمان بزرگ و فرهیخته‌ای بودند که با اندیشه‌ای ژرف برای این کار خود را آماده کرده بودند و با آگاهی و بصیرت برگ زرین سرنوشت خود را رقم زدند و این حماسه بزرگ را خلق کردند.

وی افزود: این حماسه جز با حضور میلیونی همه مردم امکانپذیر نبود و به همین دلیل بود که مقام معظم رهبری این سال را به عنوان سال حماسه سیاسی نامگذاری کردند.

اسلامی‌پناه تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مردم و حماسه‌سازی آنها و تاکید بر اینکه آرای مردم امانت و حق‌الناس است و باید آن را حفظ کرد و همچنین فعالیت رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما با انعکاس خوب مناظره‌ها از دیگر عوامل خلق حماسه سیاسی بود.

وی با بیان اینکه مردم پیروز انتخابات بودند، خاطر نشان کرد: این انتخابات به قدری زیبا بود که دهان تمام خارجی‌ها را بست و همه تبریک گفتند و چهره واقعی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد و موجب تحسین آن‌ها شد.

اسلامی‌پناه با اشاره به اینکه زمان همدلی، محبت، انسجام و یکپارچگی فرا رسیده است، گفت: از هیچ‌کس کینه‌ای در دل نداریم و باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود و از مدیران می‌خواهیم با قلبی آکنده از محبت یکدیگر را دوست بدارند و این موجب تحسین جهانیان می‌شود.

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام حسن روحانی خود را پرچمدار اعتدال و میانه‌روی می‌داند و قانون‌گرایی و قانون‌مداری در سرلوحه کار است و این دولت باید قانون‌مدارانه باشد و به ملت امید ببخشد.

مدیرکل اداره تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید تولید سرلوحه کار دولت جدید باشد و بیکاری را مهار و با جهان و 15 کشور همسایه و به ویژه کشور عربستان تعامل پیدا کند.

اسلامی‌پناه ابراز داشت: دولت منتخب باید در زمینه حق و حقوق این ملت عدالت را برقرار کند و مردم داخل و خارج به این کشور افتخار کنند و ایرانیان خارج از کشور به ایران برگردند.

انتهای پیام/2655/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول