اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکار ملی پوش پاکدشت مطرح کرد

بدقولی باشگاه پرسپولیس در پرداخت حقوق بازیکنان بسکتبال با ویلچر

ورزشکار ملی پوش پاکدشتی گفت: علی‌رغم اینکه ماه‌ها از پایان قرارداد من به‌عنوان بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر تیم پرسپولیس گذشته اما تنها 20 درصد مبلغ قرارداد را دریافت کرده‌ام.

بدقولی باشگاه پرسپولیس در پرداخت حقوق بازیکنان بسکتبال با ویلچر

اکبر قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در جنوب استان تهران با گلایه از عمل نکردن باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود اعلام کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه ماه‌ها از پایان قرارداد من به‌عنوان بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر تیم پرسپولیس گذشته اما تنها 20 درصد مبلغ قرارداد را دریافت کرده‌ام این در حالی است که با این تیم قهرمانی در مسابقات دسته یک لیگ یک را به‌دست آورده‌ام.

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم اینکه متولیان باشگاه‌ها هزینه‌های گزافی بابت برخی رشته‌ها می‌پردازند و شاهد قراردادهای نجومی با بازیکنان فوتبال هستیم اما در پرداخت حقوق و مزایای ورزشکاران سایر رشته‌ها به‌ویژه ورزشکاران جانباز و معلول کوتاهی می‌کنند اما جالب اینکه این دسته از ورزشکاران با کمترین امکانات بیشترین بازده و افتخارآفرینی را برای ورزش کشور داشته‌اند.

این ورزشکار که در زمینه بسکتبال و تنیس با ویلچر تاکنون عناوین برتر بین‌المللی و کشوری زیادی را کسب کرده است، در ادامه اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در حالی از قرارداد 3 میلیونی تنها 20 درصد آن را به من پرداخت کرده که با بازیکنان فوتبال خود قراردادهای میلیاردی می‌بندد.

وی خواستار ملزم کردن باشگاه‌ها به انجام تعهدات خود شد و از مسئولان ذی‌ربط خواست با اعمال راهکارهای قانونی مانع حق‌کشی و سلب انگیزه فعالیت ورزشی جانبازان و معلولان شوند.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول