اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه:

انتساب روحانی به اصلاح‌طلبی درست نیست / روحانی جزو افراد معتدل است

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه گفت: روحانی جزو افراد معتدل است و در مجلس جزو عقلا محسوب می‌شود؛ انتساب وی به اصلاح‌طلبی درست نبوده چون وی دارای مرزبندی فکری کاملا روشن است.

انتساب روحانی به اصلاح‌طلبی درست نیست / روحانی جزو افراد معتدل است

حجت‌الاسلام علی بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم حسن روحانی را از چهره‌های با سابقه انقلاب معرفی کرد و اظهار داشت: ایشان جزو اولین کسانی بود که در مراسم چهلم مرحوم حاج آقا مصطفی خمینی در تهران لقب امام را به رهبر کبیر انقلاب نسبت داده و به این راحتی این را بیان کردند.

وی افزود: روحانی یک چهره شناخته شده و عضو جامعه روحانیت مبارز است که سابقه طولانی در مجلس و نمایندگی مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی دارند و همچنین از نظر شخصیتی فرد پخته‌ای است.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: افراد باید از مصادره این شخصیت به نفع جریان‌های مختلف خودداری کنند چراکه آقای روحانی شخصیت فراجناحی بوده و طلبه‌ای است که در حوزه و دانشگاه درس خوانده و چهره‌ای شناخته شده برای همگان است.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم شخصیت‌هایی که کارکرد و اثرگذاری جدی در جامعه دارند را به یک گروه خاصی منتسب کرده و در محدوده کوچکی آنها را زندانی کنند.

بنایی اظهار داشت: روحانی جزو افراد معتدل است و در مجلس جزو عقلا محسوب می‌شود؛ انتساب وی به اصلاح‌طلبی درست نبوده چون وی دارای مرزبندی فکری کاملا روشن است.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول