اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

جهاد کشاورزی بستر مناسب برای خلق حماسه اقتصادی است

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مسئولیت‌هایی که به وزارتخانه جهاد کشاورزی محول شده است نقش بسیار مهمی در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ایفا می‌کند.

جهاد کشاورزی بستر مناسب برای خلق حماسه اقتصادی است

صفدر نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با آغاز هفته کشاورزی تاکنون چندین طرح کشاورزی در سطح استان در بخش‎های مختلف به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به طرح‌های کشاورزی بهره‌برداری شده در این استان، گفت: طرح بسته بندی و قطعه بندی گوشت، مرغ و ماهی با هزینه‌ای افزون بر 12 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرکرد به بهره‌برداری رسیده است.

نیازی با بیان اینکه این طرح ظرفیت بسته بندی سالانه یک هزار و 800 تن گوشت را دارد، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال 35 نفر در این شهرستان فراهم شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری از دو پروژه آبیاری بارانی را از دیگر این طرح‌ها برشمرد و افزود: این دو پروژه در دو مزرعه حسن آباد و نوغفران با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 429 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه میزان دبی این دو طرح 138 لیتر در ثانیه است، گفت: با بهره‌برداری از این دو طرح آبیاری افزون بر 111 خانوار از این طرح‌ها بهره‎مند شدند.

نیازی در ادامه با بیان اینکه جهاد کشاورزی تولید و تامین غذای مردم را تحت نظارت خود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت‌هایی که به این وزارت خانه محول شده است نقش بسیار مهمی در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول