اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بازنشستگان سپاه صاحب الزمان(عج) خبر داد

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی توسط بازنشستگان سپاه

مسئول کانون بازنشستگان سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: نمایشگاه با محوریت توانمدی‌های بازنشستگان سپاه استان اصفهان در زمینه‌های مشاغل خانگی درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌گردد.

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی توسط بازنشستگان سپاه

محمدعلی مهره‌کش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کانون بازنشستگان سپاه استان اصفهان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تولید ملی و بها دادن به مشاغل خانگی اقدام به برگزاری نمایشگاهی کرده است.

وی افزود: دومین نمایشگاه بازنشستگان کارآفرین سپاه استان از تاریخ 18 تا 30 خردادماه 92 در سالن شیخ بهایی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه صاحب الزمان(عج) تاکید کرد: این نمایشگاه با محوریت توانمندی‌های بازنشستگان سپاه استان اصفهان در زمینه‌های مشاغل خانگی در اموری چون پرورش طیور، پوشاک، بافت تابلو فرش، صنایع دستی و مواد غذایی برپا شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از 75 غرفه شرکت کرده‌اند که در این میان هشت غرفه به کارآفرینان منتخب شورای اشتغال استان اصفهان اختصاص داده شده است.

مهره‌کش تصریح کرد: در زمینه ایجاد و ترویج مشاغل خانگی و برپایی نمایشگاه مجموعه ادارات سازمان‌های عضو کارگروه اشتغال استان نیز همکاری داشته‌اند و این کارگروه افراد منتخب خود را به ما معرفی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 305 مورد شغل خانگی مورد تایید مراجع نظام قرار دارد که بازنشستگان سپاه در موضوعات مهم این مشاغل اهم از پرورش طیور، بافت تابلو فرش، صنایع دستی متنوع، تولید مواد غذایی و تولید پوشاک مشغول به فعالیت هستند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ابتدا ارائه توانمندی‌های بازنشستگان سپاه استان اصفهان در این عرصه و یکی دیگر هم جهت تشویق و ترویج افراد و بازدیدکنندگان به ایجاد مشاغل خانگی است.

انتهای پیام/63001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول