اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل توانمندی و همچنین نزدیکی دیدگاه

فارسی‌هایی که می‌توانند در کابینه روحانی باشند

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی از شایستگی برخی رجال مطرح استان فارس برای تصدی وزارتخانه‌هایی در کابینه رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

فارسی‌هایی که می‌توانند در کابینه روحانی باشند

جعفر قادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: چند رجل مطرح در استان فارس به دلیل توانمندی و همچنین نزدیکی دیدگاه، قابلیت به‌کارگیری در کابینه دکتر روحانی را دارند.

وی افزود: جلال رسول اف مدیرعامل سابق بانک کشاورزی و تات (مدیر سازمان کشاورزی استان فارس دهه 60) و همچنین زین‌العابدین طهماسبی نماینده سروستان می‌توانند در وزارت کشاورزی مفید باشند.

قادری ادامه داد: سید محمود علوی نماینده سابق مردم لامرد فارس در مجلس شورای اسلامی و نماینده فعلی استان تهران در خبرگان رهبری نیز برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گزینه مناسبی است.

وی تصریح کرد: محمدرضا رضازاده استاندار سابق فارس می‌تواند در وزارت نیرو حضور داشته باشد و مهندس غلامحسین نوذری نیز برای تصدی وزارت نیرو بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

قادری ابراز داشت: دو وزیر استان فارسی فعلی یعنی سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رستم قاسمی وزیر نفت قابلیت ابقا در سمت خود را دارا هستند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق همچنین اذعان داشت: با توجه به مطالب بیان شده توسط دکتر روحانی مبنی بر استفاده از نیروهای معتدل معتقد به نظام در جناح چپ، رجل اصلاح‌طلب معتدل اهل استان فارس نیز بسیار وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خبرنگار فارس گفت که در شمار امضا‌کنندگان بازگشت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوده و به جد این موضوع را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/2448/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول