اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان جزو استان‌های برتر در ساماندهی سمن‌ها است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان جزو سه استان برتر در ساماندهی سمن‌ها محسوب می‌شود، گفت: زنجان با تدابیر ویژه اقدام به تایید اعتبارنامه سمن‌های فعال می‌کند که در این زمینه جزو استان‌های برتر است.

زنجان جزو استان‌های برتر در ساماندهی سمن‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از 22 جوان استان زنجان در محورهای مختلف با تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی اظهار داشت: جام جهانی و فوتبال ویترین ورزش جهان است.

* تیم ملی فوتبال ذائقه مردم را شیرین‌تر کرد

وی با تاکید بر شیرین شدن ذائقه مردم ایران بعد از حماسه 24 خرداد ماه توسط تیم ملی فوتبال ابراز امیدواری کرد، این پیروزی‌ها استمرار یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به اقدامات انجام شده طی پنج سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: این اقدامات بعد از ادغام دو سازمان تربیت بدنی و ورزش موفقیت آمیز بوده است.

وی به موفقیت‌های کسب شده توسط سمن‌های فعال استان اشاره و تصریح کرد: شخصیت دادن به جوانان سرلوحه کار مسئولان استان زنجان قرار گرفته است.

رحمانی با بیان اینکه زنجان جزو سه استان برتر در ساماندهی سمن‌ها محسوب می‌شود، اضافه کرد: زنجان با تدابیر ویژه اقدام به تایید اعتبارنامه سمن‌های فعال می‌کند که در این زمینه جزو استان‌های برتر است.

وی موفقیت‌های کسب شده در عرصه سمن‌های فعال استان زنجان را مرهون همراهی و همکاری ارگان‌های دیگر دانست و تصریح کرد: اگر این همکاری نبود موفقیتی هم میسر نمی‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به برنامه‌های هفته جوان در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: افتتاح نمایشگاهی با نام حریم ریحانه با موضوع عفاف و حجاب و تقدیر از جوانان موفق عرصه‌های مختلف از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی جوان و قرآن، جوان ایثارگر، جوان مخترع، خبرنگار و عکاس جوان، کشاورز روستایی جوان، جوان و ورزش قهرمانی، جوان و ورزش بانوان، جوان و هنرهای نمایشی، جوان و کارآفرینی، جوان و موسیقی، جوان فعال در مسجد و هیئت‌های مذهبی، طلبه جوان، جوان برتر در سازمان‌های مردم‎نهاد، جوان و ادبیات، جوان برتر در تشکل‌های دانش‌آموزی، فیلم جوان، سرباز جوان، جوان و علم و فناوری، جوان و رسانه و جوان و هنرهای تجسمی را از جمله محورهایی اعلام کرد که جوانان فعال در آن شناسایی و تقدیر می‌شوند.

رحمانی با بیان اینکه کمیته جوان اقدام به شناسایی جوانان موفق در عرصه‌های مختلف کرده است، اضافه کرد: مراسم تجلیل از جوانان با اهداف خاصی برگزار می‌شود.

وی زمینه‎سازی برای بروز انگیزه، بروز خلاقیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف، فراهم شدن زمینه مشارکت نسل جوان در امور، حمایت از برنامه‌های هدایت‎آفرین متناسب با خلاقیت‌ها و الگوسازی را از جمله اهداف برگزاری مراسم تجلیل از جوانان برتر در محورهای مختلف اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول