اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

روحانی از ظرفیت‌های ‌سایر جناح‌ها و گروه‌ها استفاده کند‌

امام جمعه میاندوآب گفت: ‌روحانی از ظرفیت‌های ‌سایر جناح‌ها و گروه‌ها استفاده کند‌.

روحانی از ظرفیت‌های ‌سایر جناح‌ها و گروه‌ها استفاده کند‌

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دشمنان این دین آسمانی نهایت تلاش خود را می‌کنند، بنابراین ما نیز باید جدی‌تر و مصمم‌تر برای ارائه یک تصویر صحیح از امام دوازدهم (عج) گام برداریم.

وی به تبلیغات مخرب دشمنان علیه این دین و اولیای الهی اشاره کرد و افزود: مخالفان این دین آسمانی و مغرضان در جوامع اسلامی این گونه فضاسازی کرده‌اند که اگر حضرت مهدی (عج) ظهور کند به طور قطع دنیا را نابود می‌کند حال آنکه واقعیت این چنین نیست.

قهرمانی خاطرنشان کرد: امام زمان (عج) نه‌تنها سمبل خشونت و بی‌رحمی نیست بلکه نماد عدالت، مهر و مهرورزی نیز هستند بنابراین باید همت کرده و چهره واقعی امام زمان (عج) را به جهانیان معرفی کنیم که ورود مبلغان مذهبی، اساتید دانشگاهی و رسانه‌های جمعی در این راستا گره‌گشا است.

امام جمعه میاندوآب به پشت‌سر گذاشتن انتخابات باشکوه 24 خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوار هستیم کسانی که توانسته‌اند رای، اعتماد و توجه ملت بزرگ ایران اسلامی را به دست آوردند تلاش کنند که کشورمان را از زیر بار این مشکلات نجات دهند و حکومت مستقر در ایران اسلامی به عنوان یک مدیریت دینی در سراسر جهان الگو شود.

وی پست‌های حساس را یک امانت گرانقدر دانست و بیان داشت: برای اینکه ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گیرد باید منتخبان و برگزیدگان مردم به طور مستمر تلاش کرده و از ظرفیت‌های موجود در بین سایر جناح‌ها و گروه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/61002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول