اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان خبر داد

سمپاشی درختان شهر زنجان با اعتبار 40 میلیون تومانی

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان اعتبار هزینه شده برای سپماشی درختان سطح شهر زنجان را بیش از 40 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کار سپماشی درختان شهر زنجان تا هر زمان که لازم باشد ادامه می‌یابد.

سمپاشی درختان شهر زنجان با اعتبار 40 میلیون تومانی

محمد ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سمپاشی درختان موجود در سطح شهر زنجان اظهار داشت: این سمپاشی از روزهای نخست خرداد ماه آغاز شده و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سمپاشی درختان شهر زنجان به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: کارشناسان این سازمان بر امور سمپاشی نظارت کامل دارند.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان تصریح کرد: سمپاشی درختان شهر زنجان از ساعات 23 شب آغاز و تا پاسی از شب، بسته به درختان موجود در مناطق مختلف ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: سمپاشی درختان شهر زنجان از هسته مرکزی شهر آغاز شده و در حاشیه ادامه دارد.

ملک‌محمدی نوع سم‌های مورد استفاده در شهر زنجان را تماسی و سیستمیک عنوان و اضافه کرد: مدت زمان ماندگاری این دو نوع سم از تفاوت‌های آنها است.

وی به فوران جزئی پشه در سطح استان اشاره کرد و گفت: متفاوت بودن وضعیت آب و هوایی در سال‌جاری از دلایل این فوران بوده است که با توجه به اقدامات انجام شده تا حدودی کنترل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان یادآور شد، شهرداری اکیپ‌های دستی هم برای حضور در مناطق خاص و سمپاشی تک درخت‌های موجود در سطح شهر بعد از انجام کار کارشناسی اعزام می‌کند.

وی بر لزوم کنترل درختان سمپاشی شده در سطح شهر تاکید کرد و گفت: کارشناسان اقدام به بازدیدهای دوره‌ای از مناطق مختلف شهر برای نظارت بر اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز از جمله سمپاشی درختان می‌کنند.

*سمپاشی تنها راه حل کنترل آفت نیست

ملک‌محمدی با بیان اینکه سپماشی تنها راه حل کنترل آفت درختان محسوب نمی‌‌شود، اضافه کرد: جوان‌سازی و فرم‌دهی هم به کنترل آفت‌های درختان کمک می‌کند.

وی با توصیه مردم بر سعه صدر بیشتر تصریح کرد: اگر مردم با مشکل وجود آفت در درختان منطقه زندگی خود مواجه هستند می‌توانند با اطلاع‌رسانی به شهرداری زنجان به رفع آن کمک کنند.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان اعتبار هزینه شده برای سمپاشی درختان سطح شهر زنجان را بیش از 40 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: کار سمپاشی درختان شهر زنجان از زمان آغاز هر شب به غیر از شب‌های بارانی و بادی انجام شده است.

وی ادامه داد: ماموران شهرداری زنجان در کنار اقدامات انجام شده برای سمپاشی درختان اقدام به محلول‌پاشی درختان برای تقویت آنها هم می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول