اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشکل سوخت معادن زنجان به صورت مستند اعلام شود

استاندار زنجان گفت: مشکل سوخت معادن در استان زنجان به صورت مستند اعلام و بیان شود.

مشکل سوخت معادن زنجان به صورت مستند اعلام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جلسه توسعه اجرایی بخش معدن استان اظهار داشت: وضعیت معادن استان زنجان از نظر سوخت به صورت حضوری بررسی و کارشناسی شود.

وی با اشاره به اینکه سوخت مورد نیاز 40 معدن در استان زنجان از طریق شرکت نفت تامین می‏شود، خاطرنشان کرد: اگر معدنی با مشکل کمبود سوخت مواجه است باید به صورت مستند مشکل خود را بیان کند.

مدیر عامل شرکت نفت و پخش فرآورده‏های نفتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ماهانه 850 هزار لیتر سوخت سهمیه معدن انگوران است، تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید وضعیت سوخت معادن استان را بیرون از اتاق‏ها و به صورت حضوری بررسی کنند.

اصغر عباسی با تاکید بر اینکه معادن استان زنجان از نظر سوخت مشکلی ندارند، افزود: آنها سوخت لیتری 150 تومان را برای سوخت دیزل ژنراتور استفاده می‏کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف سوخت پس از حمل و نقل در بخش کشاورزی است، اضافه کرد: برای درخواست سوخت اضافی باید درخواستها در کمیته سوخت استان زنجان تصویب شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان زنجان نیز با بیان اینکه در زمینه معادن استان، آن دسته از معادن که خارج از مناطق چهارگانه هستند مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: این مناطق شامل مناطق سنواتی و سابقه‌دار می‏شود.

وی یادآور شد: در زمینه معادن جدید نیز بر اساس قوانین عمل می‏شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه مدیریت منابع طبیعی جزو مهم‏ترین اولویت‏ها به شمار می‏رود، خاطرنشان کرد: بهره‏برداری از مراتع استان باید اصولی باشد.

بهمن اسکندری با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه‏ها خسارت ایجاد جاده دسترسی را از معدن‌کاران به صورت جداگانه دریافت می‏کنیم، تصریح کرد: این موضوع مورد اعتراض آنها است.

وی اظهار داشت: در مجموع سال گذشته بیش از 70 فقره مجوز توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان به معدن‌کاران صادر شده است که در سال‌جاری نیز با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته همه تلاش خود را در این زمینه می‏کنیم.

انتهای پیام/73006/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول