اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آبیک:

کشاورزان آبیک در پرداخت زکات پیشرو هستند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک کشاورزان شهرستان آبیک را در پرداخت زکات پیشرو دانست و گفت: همه افراد وظیفه دارند برای توسعه بخش کشاورزی تلاش کنند.

کشاورزان آبیک در پرداخت زکات پیشرو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، بیژن لطفی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به کشاورزان که از زحمتکش‌ترین و شریف‌ترین قشرهای جامعه هستند، از مقدس‌ترین سنگرهای خدمت در نظام اسلامی است.

وی افزود: کشاورزی و دامداری یک بخش ویژه و استثنایی است که به فرمایش مقام معظم رهبری همه باید برای آن تلاش کنند و محرومیت را از چهره کشور بزدایند.

این مسئول ادامه داد: در دوران پس از جنگ بنا به ضرورت با ادغام دو وزارت جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی، فرهنگ جهادی به کمک علم کشاورزی آمد و گام‌های بسیار بلندی در توسعه کشاورزی و آبادانی روستاها برداشته شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: امروز با وارد شدن فرهنگ جهادی در بین مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی رشد روزافزون بخش کشاورزی و ارتقای کمی و کیفی محصولات کشاورزی مشهود است.

لطفی بیان کرد: در هفته جهاد کشاورزی 17 نفر از تولیدکنندگان و کشاورزان آبیک به عنوان نمونه شهرستانی و هشت نفر در زمینه تولیدی و کشاورزی به عنوان نمونه استانی برگزیده شده‌اند.

وی اضافه کرد: شهرام شاهین‌فر به عنوان تولیدکننده برگزیده کشوری در تولید کلزا با تولید 6 هزار و 655 کیلو گرم در هکتار در روستای زیاران به عنوان تولیدکننده کشوری برگزیده شده است.

در این همایش علاوه بر تجلیل از تولیدکنندگان و کشاورزان نمونه شهرستان آبیک، از هاجر عبداللهی سویری خبرنگار و نماینده خبرگزاری فارس قزوین در آبیک و تعدادی از خبرنگاران این شهرستان به دلیل انعکاس اخبار هفته جهاد کشاورزی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

خبرگزاری فارس در شهرستان آبیک در اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره جهاد کشاورزی به دلیل انعکاس اخبار بخش کشاورزی و تولید اخبار و گزارش در این بخش مورد تقدیر قرار گرفته بود.

انتهای پیام/77006/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول