اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران:

حضور جانبازان به اندازه انقلاب برای جامعه ارزشمند است

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران تاکید کرد: حضور جانبازان به اندازه انقلاب برای جامعه اسلامی ارزشمند است.

حضور جانبازان به اندازه انقلاب برای جامعه ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی کارگزار بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از ایثارگران شرکت مخابرات خراسان شمالی با ارج نهادن به مقام ایثارگران تصریح کرد: همواره در وصف جانبازان صحبت‌های زیادی شده است، به ویژه رهبری که جانبازان را با بیانات ارزشمند خویش مورد تفقد قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه ایثارگران یادگاران عرصه دفاع مقدس هستند، گفت: آنان با گذشتن از جان خود در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی افتخار آفریدند.

کارگزار تصریح کرد: امروز هم وجود ایثارگران در جامعه به مثابه عمار یاسر در سپاه امیرالمؤمنین (ع) است که افتخار‌آفرینی آنان باعث شده تا اسلام و انقلاب زنده بماند.

وی با تاکید بر اینکه اگر روح جامعه اسلامی روح ایثارگری نباشد، لطمه‌های جدی خواهد دید، افزود: اگر می‌بینیم که نظام اسلامی با اقتدار و عزت در مسیر خویش حرکت می‌کند،‌ به خاطر ایثارگری شهدا و ایثارگران است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران گفت: استکبار نیز این موضوع را به خوبی دریافت کرده و به نقش ایثارگران در این راستا پی برده است.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌های جانبازان اجازه نداده که انقلاب از مسیر خودش منحرف شود، افزود: ایثارگران بهترین الگوی جوانان بوده که باید مورد توجه آنان قرار بگیرد.

کارگزار از ایثارگران به عنوان شهدای زنده یاد کرد و گفت: آنان به خوبی در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل دشمنان ایستادگی و در دفاع از آرمان‌های نظام کوتاه نیامدند.

وی همچنین نادیده گرفتن نقش ایثارگران در پیشبرد دستاوردهای نظام اسلامی را جفا و کم لطفی به این قشر برشمرد.

انتهای پیام/63002/‌ش‌20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول