اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

رئیس جمهور منتخب نباید وامدار هیچ حزبی باشد

امام جمعه رفسنجان گفت: رئیس جمهور منتخب نباید وامدار هیچ حزب و جناحی باشد.

رئیس جمهور منتخب نباید وامدار هیچ حزبی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز باشکوه جمعه با تاکید بر پرهیز از گناهان و اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار داشت: نعمت‌های خدا را باید شکرگزار باشیم و فراوانی نعمت نباید ما را از یاد خدا غافل کند، زیرا به دام گناه گرفتار می‌شویم.

وی تصریح کرد: مردم ایران حماسه سیاسی را محقق کردند و بخش مهم آن تحقق یافتن خواسته‌های مردم توسط رئیس جمهور منتخب است که به وعده‌های خود عمل کند.

امام جمعه رفسنجان افزود: ما از حجت‌الاسلام روحانی می‌خواهیم که وامدار هیچ کس نباشد و سران فتنه که در سال 88 خون به جگر مردم کردند در دولت وی بها و میدانی نداشته باشند.

عباس رمضانی‌پور خاطر نشان کرد: رئیس جمهور منتخب کاری کند که مردم بگویند بارک‌الله نه اینکه بگویند، گفت و عمل نکرد، مردم معتقدند، رئیس جمهور منتخب کارآمدی لازم در حل مشکلات را دارد.

وی با اشاره به نزدیکی فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت بیان داشت: در قرآن آیات متعددی در مورد امامان به‌ویژه امام زمان (عج) آمده است و روزی می‌رسد که با حکومت عدل خود جهان را پر از خوبی و عدالت کند.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: تاریخ نشان می‌دهد هیچ جا منهای مردم کارها انجام نمی‌شود و چه بسا امامان و پیامبران ما بدون مردم نمی‌توانستند، حکومت خود را تشکیل دهند و لذا باید زمینه‌های ظهور امام مهدی (عج) را با ایمان، تقوا، علم و آگاهی فراهم کنیم.

رمضانی‌پور عنوان کرد: امام زمان(عج) در روایتی فرمودند «من وسیله امان برای اهل زمین هستم».

وی به چند مورد از ویژگی‌های امام زمان (عج) اشاره و عنوان کرد: ایشان پناهگاه و ملجأ ما، شفادهنده بیماران، حافظ دین و شریعت و عهده‌دار تربیت باطنی ما هستند و هر عملی که ما انجام می‌دهیم به امضای وی می‌رسد.

رمضانی‌پور به کارکرد مسائل فرهنگی در جامعه اشاره و اظهار کرد: فرهنگ جامعه بدون خواست خانواده‌ها درست نمی‌شود و خانواده‌ای که نسبت به حجاب زن و دختر خود و شرب خمر افراد خانواده بی‌اعتنا است، هرگز نمی‌تواند به سلامت جامعه کمک کند.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: همه ما موظفیم به حل مسائلی کمک کنیم که سبب آلودگی جامعه می‌شود.

رمضانی‌پور به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و بیان کرد: این نهاد بسیار ارزشمند در رفسنجان از زمان تاسیس تاکنون خدمت‌های زیادی از جمله ساماندهی هیئت‌های مذهبی و مداحان، رسیدگی به امور مساجد، اعزام مبلغان بومی و غیربومی و ... و بسیاری کارهای فرهنگی دیگر را انجام داده است، اما توانایی‌های بیشتری دارد تا توقعات دیگر مردم را برآورده کند.

وی از هفته قوه قضاییه یاد کرد و ابراز داشت: امام راحل فرمودند «قاطع، دقیق و بدون مسامحه عمل کنید تا مردم خود را در آرامش ببینند».

این مسئول با تاکید بر صرفه‌جویی و قناعت در مصرف آب اذعان داشت: مردم با نصب مخزن می‌توانند، کمبود آب خود را در منزل جبران کنند.

وی راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی را بسیار ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: این پیروزی‌ها باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول