به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به برنامههای سازمان تاکسیرانی ویژه نیمه شعبان اظهار کرد: 30 دستگاه ون ویژه امامزاده غریب و 2 هزار دستگاه تاکسی از دوم تا چهارم تیر به مدت 48 ساعت به زائران و مجاوران شهر حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد جمکران سرویسدهی میکنند.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین سرویسدهی رانندگان تاکسی از پایانه آستانه، پیامبر اعظم(ص) و مسجد جمکران صورت میگیرد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم یادآور شد: سه مقطع ورودی شهر مانند 72 تن، سه راه خرمشهر و پایانه امیر کبیر به جمکران نیز در محدوده سرویسدهی قرار گرفتهاند.
وی عنوان داشت: پرسنل ستادی و اجرایی به طور کامل در این سه روز شیفتبندی شدهاند و در محلهایی که بیشترین بار ترافیکی مشاهده میشود ساماندهی شدهاند.
اقبالیان با بیان اینکه تلفن رسیدگی به شکایات و پیامک به صورت بنر اطلاعرسانی شده است گفت: افراد در صورت شکایت میتوانند با شماره تلفنهای 37733186، 36628800 و 36660077 تماس حاصل کرده یا پیشنهاد یا شکایت خود را به شماره 30005133 پیامک کنند.
وی با اشاره به فعالیت بازرسان به منظور خدمترسانی مطلوب گفت: 40 نفر بازرس افتخاری، 40 نفر بازرس سازمانی، 20 نفر بازرس و خودروهای گشت شرکتها به منظور نظارت در این ایام فعال هستند.
انتهای پیام/2258/و/چ3000