اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

انتخابات 24 خرداد زخم عمیق دیگری بر دل دشمنان بر جای گذاشت

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس تاکید کرد: انتخابات 24 خرداد زخم عمیق دیگری بر دل دشمنان بر جای گذاشت و باید قدر این نعمت را دانست.

انتخابات 24 خرداد زخم عمیق دیگری بر دل دشمنان بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علیرضا خسروی امروز با صدور بیانیه‏ای به مناسبت انتخابات پرشور 24 خرداد ماه امسال آورده است: بدون شک حضور پررنگ و حماسی ملت غیرتمند و حماسه‏ساز ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد، دل همه دوست‏داران واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاد کرده و زخم عمیق دیگری بر دل دشمنانش بر جای گذاشت.

وی در ادامه افزود: این بصیرت و هوشمندی بالای ملت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‏ای ظرفیتی عظیم برای دولت آینده در صحنه‏های بین‏المللی فراهم آورده است که می‏تواند راه را برای فتح قله‏های افتخار برای ایران عزیز اسلامی هموار سازد.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: حال که حضور مقتدرانه، پرشور و هوشمندانه آحاد ملت، دیگر بار ولایت‏مداری، بصیرت و بلوغ سیاسی آنان را به رخ جهانیان کشید و دوباره همچون همیشه، پرچم اقتدار ایران اسلامی بر فراز دنیا خودنمایی می‏کند، امید است در دولت حجت‏الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، فرزند استان پرافتخار سمنان و رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، مسئولان نیز با وحدت و همدلی به فکر پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر نظام پر افتخار اسلامی باشند.

خسروی خطاب به روحانی افزود: ضمن تبریک صمیمانه به حضرت‏عالی که فرزند استان شهیدپرور و ولایی سمنان و خطه همیشه در صحنه و غیور سرخه هستید و با اکثریت قاطع آرا از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور منتخب برگزیده شده‏اید، موفقیت روزافزون شما بزرگوار را در راستای اعتلای نام بلند ایران اسلامی و خدمت بیشتر به همه آحاد ملت شریف ایران در سایه رهبری مقام معظم رهبری و اطاعت از منویات معظم‏له از خداوند منان خواستارم و خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی را برای شما مسئلت دارم.

انتهای پیام/224/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول