اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد پایه هیئت فوتبال استان اصفهان تاکید کرد

استعلام از هیئت فوتبال برای شناخت مدارس فوتبال دارای مجوز

مسئول واحد پایه هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس فوتبال از هیئت‌های فوتبال در سطح استان در باره مجوز داشتن این مدارس استعلام بگیرند.

استعلام از هیئت فوتبال برای شناخت مدارس فوتبال دارای مجوز

محمدرضا زکی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مدارس فوتبال با توجه به درجه‌‌ای که به آن‌ها اختصاص پیدا کرده و به نسبت امکاناتی که در اختیار فراگیران قرار می‌دهند، باید شهریه دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها در مدارس فوتبال دارای مجوز از هیئت فوتبال ثبت نام کنند، تصریح کرد: هیئت فوتبال بر فعالیت مدارس فوتبال نظارت داشته و در صورتی که مدرسه‌ای بدون مجوز فعالیت کند، تعطیل می‌شود.

مسئول واحد پایه هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: مدارس فوتبال حق ندارند خارج از شهریه تعیین شده برای آموزش و امکانات جانبی، پول بیشتری از خانواده‌ها دریافت کنند و بازرسان هیئت فوتبال این مسئله را زیر نظر خواهند داشت.

وی با اشاره به فعالیت این کمیته برای انسجام بخشیدن به مدارس فوتبال تصریح کرد: هیئت فوتبال استان اصفهان جلساتی را برای هماهنگی آموزش در مدارس فوتبال و نوع تمرینات و برخورد با بازیکنان نونهال زیر نظر دو تن از کارشناسان فوتبال برگزار کرد.

زکی‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر 23 مدرسه فوتبال با مجوز در شهر اصفهان در حال فعالیت بوده و کانون‌های آموزش و پرورش نیز با مجوز این سازمان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول