اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی مطرح کرد

همکاری مطلوب بانک‌ها با کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی گفت: بانک‌های شهرستان دشتی همکاری خوبی با کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی داشته‌اند و خدمات آنان شایسته تقدیر است.

همکاری مطلوب بانک‌ها با کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

احمدرضا بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: حل مسئله اشتغال مددجویان و خودکفایی آنها کاری شایسته و بسیار سخت است، لذا امداد به تنهایی از عهده این کار بر نمی‌آید و در این راستا ادارات دیگر نیز امداد را یاری می‌کنند.

وی افزود: فنی حرفه‌ای یکی از نهادهایی است که در راستای آموزش افراد جویای کار تحت حمایت کمک بسیار خوبی را به امداد ارائه کرده است.

بحرینی عنوان کرد: از دیگر ادارات و ارگان‌هایی که همکاری قابل توجهی را با امداد دارند، بانک‌ها هستند که وظیفه پرداخت وام‌های اشتغال مددجویان را بر عهده دارند.

مدیر کمیته امداد دشتی خاطر نشان کرد: در مراسمی در کمیته امداد از روسای بانک‌های کشاورزی، ملی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن و تجارت تقدیر شد و امیدواریم این تعامل و همکاری در امسال نیز ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: تاکنون تعداد 429 نفر از مددجویان زیر حمایت این نهاد از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

بحرینی خاطر نشان کرد: تمامی زنان دارای شرایط به مرور زمان تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: از این تعدادی که تاکنون تحت حمایت بیمه قرار گرفته‌اند 116 نفر از زنان سرپرست خانوار امداد هستند که مشمول بیمه‌های تامین اجتماعی شده‌اند.

بحرینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سن زنانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: تمامی زنان بین 18 تا 50 سال ساکن شهر که زیر پوشش این نهاد هستند از خدمات این بیمه بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول