اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ سردار نقدی در گلستان:

آموزش در طرح‌های جهادی بهترین خدمت به روستاییان است/ بیکاری نتیجه واردات است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:‌ برای اینکه بتوانیم بهترین فرصت را در طرح‌های جهادی به روستاییان ارائه دهیم باید با ارائه برنامه‌های آموزشی به این مهم پرداخته شود که آنها چگونه از داشته‌های خود به بهترین نحو استفاده کنند.

آموزش در طرح‌های جهادی بهترین خدمت به روستاییان است/ بیکاری نتیجه واردات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه سراسری طرح هجرت 3 در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که در مسائل اقتصاد مقاومتی باید آنها را فعال و از مرزهای اقتصادی کشور دفاع کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه تاریخ شاهد است امتیاز دادن به دشمنان جز وابستگی حاصل دیگری نداشته است، خاطرنشان کرد: دولت‌های ترکیه و مصر امتیازهای زیادی به آمریکا دادند اما به هیچ پیشرفت و شکوفایی دست نیافته‌اند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه اگر همه امتیازها را بدهیم باز هم نمی‌توان مستکبر جنایتکار را راضی کرد، یادآور شد: حماسه اقتصادی به معنای امتیاز دادن نیست بلکه تکیه بر ظرفیت‌های اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی با کمک علما، ادارات، مسئولان، بسیجیان و اساتید با رواج آموزش در سراسر کشور اجرا می‌شود و این طرح‌ها در کاهش گرانی و افزایش عرضه کالا بسیار مؤثر است.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه بیکاری نتیجه واردات است، متذکر شد: یکی از راهکارهایی که می‌توان تولید را در سطح کشور افزایش داد و بیکاری را ریشه‌کن کرد، کم کردن فاصله بین کشاورزان با کشاورزان نمونه است چراکه کشاورزان نمونه دو برابر و گاهی اوقات تا 15 برابر متوسط تولید، محصول برداشت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تصریح اینکه مدیریت صحیح می‌تواند در افزایش تولید و بهره‌وری مؤثر باشد، اظهار داشت: علت اینکه یک کشاورز نمونه چندین برابر یک کشاورز معمولی محصول به دست می‌آورد برخورداری از دانش تخصصی است.

سردار نقدی تأکید کرد: بهترین خدمتی که در طرح‌های جهادی می‌توان به روستاییان ارائه کرد این است که به آنها بیاموزیم چگونه از داشته‌های خود برای تولید ثروت استفاده کنند.

انتهای پیام/83001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول