اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حادثه هفتم تیر مظلومیت دلسوزان نظام را برای همه آشکار کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حادثه هفتم تیر مظلومیت دلسوزان نظام را برای همه آشکار کرد.

حادثه هفتم تیر مظلومیت دلسوزان نظام را برای همه آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در دیدار با کارکنان و قضات دادگستری لرستان ضمن تبریک قوه قضائیه با بیان اینکه مردم انتظار دارند، دستگاه قضایی صلابت داشته باشد، گفت: شهید بهشتی یک چهره برجسته و ممتاز در میان چهره‌های آن دوران انقلاب بود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران دارای امتیازاتی است که از جمله اینکه در رأس آن یک مجتهد عادل و باتقوا و دلسوز قرار دارد، افزود: در حال حاضر نیروهای کارآمد مومن، متعهد و متخصص در دستگاه قضایی فعالیت دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سالم‎ترین دستگاه قضایی در دنیا است، گفت: حادثه هفتم تیر ماهیت منافقان را برای مردم آشکار و صراط مستقیم را برای مردم تبیین کرد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن تشکر از دستگاه قضایی اذعان داشت: دستگاه قضایی تاکنون به وظیفه خود خوب عمل کرده، اما مردم از آنها یک سری انتظارات همانند اجرای عدالت و برقراری امنیت در جامعه را دارند.

وی افزود: کار قضاوت هم کار سخت و هم ارزنده و با اهمیتی است و عواملی نظیر استقلال و اعتماد به نفس، سعه صدر و پرهیز از بی حوصلگی و شتاب زدگی و لزوم دقت و احتیاط در موفقیت کار قضاوت مؤثر هستند.

میرعمادی با بیان اینکه دستگاه قضائی توانست در خلق حماسه سیاسی نقش موثری داشته باشد، گفت: دستگاه قضایی و قضات در خلق حماسه اقتصادی نقش مهمی دارند، آنها در خلق حماسه سیاسی توانستند با فراهم کردن امنیت، مردم را به پای صندوق‌‎های اخذ رای بکشانند و حماسه سیاسی را در کشور رقم بزنند.

در ادامه جعفر بدری، رئیس‎کل دادگستری لرستان گزارش عملکردی را از دادگستری لرستان ارائه داد.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول