اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

وجود نیروی انسانی کارآمد سبب آینده روشن خراسان جنوبی است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان جنوبی از نظر وجود نیروی انسانی 50 سال از دیگر استان‌ها جلوتر است.

وجود نیروی انسانی کارآمد سبب آینده روشن خراسان جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی اظهار داشت: شب نیمه شعبان مانند شب قدر شب نزول قرآن ناطق است.

وی با بیان این‌که از ظرفیت‌های خراسان جنوبی به خوبی استفاده شده است، ادامه داد: عملکرد پارک علم و فناوری در این استان بسیار خوب بوده است.

خراسان جنوبی فاقد منابع نفت است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، خراسان جنوبی را دارای معادن غنی نیروی انسانی دانست و گفت: این استان فاقد منابع نفت و گاز است.

عبادی با بیان این‌که شاخص‌های نیروی انسانی قابل مقایسه با دیگر استان‌ها نیست، یادآور شد: وجود نیروی انسانی کارآمد و صاحب تحصیلات سبب آینده روشن برای استان است.

وی با بیان این‌که از لحاظ اقتصادی نسبت به دیگر استان‌ها فقیر هستیم، ادامه داد: اما این در حالی است که از نظر نیروی انسانی کارآمد بسیار غنی هستیم.

استقرار ردیف بودجه برای خراسان جنوبی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خراسان جنوبی از نظر وجود نیروهای انسانی 50 سال از دیگر استان‌ها جلوتر است.

عبادی با بیان این‌که استقرار ردیف بودجه در مجلس صورت گرفته است، افزود: آموزش عالی در استان به شدت پیشرفت کرد.

وی خراسان جنوبی را استانی دانشگاهی دانست و خاطر نشان کرد: امید است این استان از ظرفیت‌های دانشگاهی خود به خوبی استفاده کند.

انتهای پیام/69010/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول