اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

شهید بهشتی همواره بر ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری اصرار داشت

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی همواره بر ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری نیز اصرار و تأکید می‌کردند.

شهید بهشتی همواره بر ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری اصرار داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، رضا ریاحی با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: هفتم تیر سالروز شهادت اسوه اندیشه، صداقت و ولایت‌مدار شهید مظلوم آیت‌الله سید محمدحسین بهشتی و 72 یار ایشان در حادثه بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: قوه قضائیه یکی از قوای سه‌گانه در کشور است که زیر نظر مقام معظم رهبری در سایه عدالت، ‌زمینه امنیت و آرامش را در جامعه فراهم کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: قانون اساسی که قانونی جامع و کامل است با درایت و تدبیر و دوراندیشی شهید بهشتی پایه‌گذاری و هنوز هم پس از 33 سال جدید و نو به نظر می‌رسد.

ریاحی بیان داشت: از این رو دشمن به دنبال فرصت‌ مناسبی بود تا این بزرگوار را به هر طریق ممکن ترور کند؛ در ابتدا نیز سعی در ترور آیت‌الله داشت، اما با توجه به ابعاد شخصیت وجودی این شهید بزرگوار موفق نمی‌شد.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: دشمن با ریختن خون شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، چهره نفاق خود را بیشتر بر ملا کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تصریح کرد: نگاهی گذرا به زندگی و شخصیت شهید بهشتی بیانگر تحصیلات فقهی و علمی این بزرگوار است که سال‌های متمادی از عمر شریف خود را در حوزه‌های علمیه صرف آموختن احکام و مسائل اسلام کرد، بنابراین این بزرگوار هم مورد احترام دانشگاه و هم مورد توجه ویژه‌ حوزه‌های علمیه ‌بود.

ریاحی اظهار داشت: بهشتی در ذهن و ضمیر امام (ره) به منزله یک ملت بود و به تعبیر ایشان شهادت بهشتی در برابر مظلومیت وی ناچیز بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه برنامه‌های بلندمدت و تنظیم قانون اساسی نتیجه زحمات این شهید مظلوم است، بنابراین این سید شهید از تمام جهات مورد عنایت حضرت امام (ره) بود.

رضا ریاحی گفت: بزرگ‌ترین افتخار شهید بهشتی تبعیت از ولایت بود، زیرا شهید بهشتی از نخستین‌های روزهای قیام امام در کنار ایشان بود و در این راستا خود از مبارزان دوران بود و تا آخرین لحظه عمر شریف خود در کنار امام و مقتدای خویش ‌ماند تا اینکه در این مسیر به فیض شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی از مردم می‌خواست که پشتیبان ولایت فقیه باشند، افزود: شهید بهشتی همواره بر ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری نیز اصرار و تأکید می‌کردند.

ریاحی عنوان کرد: دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب از هر طریق ممکن قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند که به لطف خداوند در تمام مراحل با شکست مواجه شدند و ذلت و خواری را برای خود خریدند.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان اظهار داشت: پس دشمنان باید بدانند که با تدبیر مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم، رشادت و شهادت مردان حق‌طلب پرچم این انقلاب‌ توسط رهبر متفکر و فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب‌الزمان (عج) سپرده می‌شود. 

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول