اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

مقدمات برای خلق حماسه اقتصادی فراهم شود

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: در استان خوزستان باید همه بخش‌ها دست به دست هم دهند تا مقدمات کار برای خلق حماسه اقتصادی فراهم شود.

مقدمات برای خلق حماسه اقتصادی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی شامگاه یکشنبه در جلسه دیدار فرمانداران و اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر با استاندار خوزستان که در استانداری برگزار شد، با تقدیر از عملکرد مسئولان استان در برگزاری انتخاباتی باشکوه اظهار کرد: امسال نخستین تجربه را از ادغام دو انتخابات بزرگ و گسترده که در حوزه داخلی و خارجی بسیار حایر اهمیت بودند، کسب کردیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری نامگذاری امسال را به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را با یک تدبیر از پیش تعیین شده و حکیمانه انجام دادند و امروز پس از خلق حماسه بزرگ سیاسی در کشور، اکنون آمادگی لازم برای ورود منتخبان مردم به عرصه خدمت و خدمتگزاری وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه انتخابات شوراها در 76 شهر و قریب 2 هزار روستا انجام شد، گفت: امیدواریم با اقدامات مثبتی که شوراها پیش‌رو خواهند داشت در چهار سال فرصت عمر شورا، اعضا با همدلی مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات چهارمین دوره شوراها و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در صحت و سلامت کامل برگزار شد، اضافه کرد: در استان خوزستان باید همه بخش‌ها دست به دست هم دهند تا مقدمات کار برای خلق حماسه اقتصادی فراهم شود.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول