اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تبلیغات مطالعه و کتابخوانی

تیم فوتسال الشباب شوش مبلغ شبکه کتابخوانان حرفه‌ای می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از تبلیغات شبکه کتابخوانان حرفه‌ای توسط تیم فوتسال الشباب این شهرستان خبر داد.

تیم فوتسال الشباب شوش مبلغ شبکه کتابخوانان حرفه‌ای می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رضا جوروند اظهار کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، ما از روش‌های مختلفی استفاده کرده‌ایم که از جمله آن همکاری با دستگاه‌های اجرایی، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و... بوده که بازخورد آن در شهرستان خوب و مطلوب است.

وی افزود: در یک اقدام جدید این اداره از ورزشکاران جوان و علاقه‌مند به بحث کتاب و کتابخوانی استفاده کرد که بسیار مورد استقبال قشر ورزشکار شوش قرار گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش تصریح کرد: تیم فوتسال الشباب که در سطح شهرستان شوش از تیم‌های معروف است در یک اقدام فرهنگی و خوب به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ مطالعه تبلیغات شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور با آدرس اینترنتی www.booki.ir که یک شبکه فرهنگی خوب و مفید است را برعهده گرفت و در پیراهن‌های این تیم آرم نهاد کتابخانه‌های عمومی به همراه آدرس شبکه کتابخوانان حرفه‌ای چاپ شده است.

وی ادامه داد: شبکه کتابخوانان حرفه‌ای یک انجمن اینترنتی برای کتابخوانان، نویسندگان، ناشرین و همه فعالان در عرصه کتاب است که روزانه می‌توانید در مسابقه‌های کتابخوانی شرکت کنید، کتاب‌های مورد علاقه خود را به دیگران معرفی و در مورد آن بحث و گفت‌وگو کنید و همچنین در مورد آنچه که خوانده‌اید یا می‌خواهید بخوانید با دیگران مشورت و تبادل نظر کنید.

جوروند در پایان گفت: در بحث نهادینه کردن فرهنگ مطالعه باید فعالیت و تبلیغات گسترده‌ای صورت گیرد و تمام تلاش این اداره و کتابخانه‌های عمومی جذب بیش از پیش جوانان، نوجوانان و کل اقشار جامعه به سمت مطالعه و کتابخوانی در کشور است و در این راه از همه سازمان‌ها اعم از فرهنگی، اجرایی، سیاسی، مذهبی، ورزشی، خصوصی و... استفاده خواهیم کرد تا به نتیجه مورد نظر مقام معظم رهبری برسیم.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول