اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال/

ذوب‌آهن فرصتی برای اشتباه کردن ندارد/ جشن بقای ذوب‌آهن در همدان برپا می‌شود

تیم فوتبال ذوب‌آهن یک گام دیگر برای بقا در لیگ برتر فاصله دارد و باید برای جبران مافات تمام فرصت‌هایی که در طول 34 هفته لیگ برتر از دست داد، پیروزی مقتدرانه‌ای برابر پاس همدان به دست بیاورد.

ذوب‌آهن فرصتی برای اشتباه کردن ندارد/ جشن بقای ذوب‌آهن در همدان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال فردا برگزار شده و تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان میهمان تیم پاس همدان خواهد بود.

در بازی رفت که جمعه هفته گذشته به انجام رسید، تیم ذوب‌آهن موفق شد با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست داده و یک گام بلند به سمت لیگ برتری شدن بردارد، با این حال هنوز نمی‌توان بقای ذوب‌آهن در لیگ را تمام شده دانست.

ذوبی‌ها باید در بازی برگشت با کسب بردی مقتدرانه بقایشان را در لیگ برتر حفظ کنند و نباید به احتمالات دل ببندند زیرا در فوتبال نتیجه غیرقابل پیش بینی بوده و نمی‌توان به صرف برد رفت، ذوب‌آهن را لیگ برتری دانست.

نماینده اصفهان در طول لیگ دوازدهم 34 هفته فرصت داشت تا مانع از کشیده شدن سرنوشتش به شرایط فعلی شود اما بذل و بخشش برای از دست دادن امتیاز موجب شد تا این تیم برای بقا در لیگ به پلی‌آف راه پیدا کند.

ذوبی‌ها در بازی رفت توپ و میدان را در بیشتر دقایق بازی در اختیار داشتند اما دو اشتباه موجب شد تا دو گل از تیم همدانی دریافت کرده و با مشکلاتی مواجه شوند.

محمود یاوری سرمربی فعلی ذوب‌آهن که جانشین فرهاد کاظمی شده، از تجربه بسیار بالایی برخوردار است و اصفهانی‌ها برای پیروزی در پلی‌آف و بقا در لیگ برتر روی تجربه وی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول