اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

آغاز دوره شهروند الکترونیکی در فنی و حرفه‌ای ایجرود

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود آغاز کلاس شهروند الکترونیکی را 16 مرداد ماه جاری اعلام کرد و گفت: این دوره ویژه مردان برگزار می‌شود.

آغاز دوره شهروند الکترونیکی در فنی و حرفه‌ای ایجرود

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های اوقات فراغت تابستان فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس‌های فنی و حرفه‌ای تابستان با همکاری آموزش و پرورش، کمیته امداد و سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس نازک‌دوز زنانه از ششم خرداد ماه آغاز شده است، گفت: این دوره برای بانوان تا 18 شهریور ماه جاری ادامه دارد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: حرفه نازک‌دوز زنانه به صورت یکسره در کارگاه خیاطی فنی و حرفه‌ای ایجرود در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره کاربر نرم‌افزار اداری از هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده است، افزود: پایان دوره این کلاس هفتم مهر ماه سال‌جاری خواهد بود. کلاس کاربر نرم‌افزار اداری ویژه بانوان است و در نوبت صبح در کارگاه رایانه فنی و حرفه‌ای ایجرود در حال برگزاری است.

پیری آغاز کلاس شهروند الکترونیکی (‌‌E.Citizen) را 16 مرداد ماه جاری اعلام کرد و اظهار داشت: این دوره تا 24 شهریور ماه جاری است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه کلاس شهروند الکترونیکی ویژه مردان است، تصریح کرد: این کلاس در نوبت عصر در کارگاه رایانه فنی و حرفه‌ای شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس رایانه کار ICDL درجه دو از تاریخ 12 خرداد تا 28 خرداد ماه برگزار شد، اضافه کرد: این دوره برای مردان و در نوبت عصر اجرا شد.

پیری آغاز دوره رایانه کار ICDL درجه یک را 29 خرداد ماه دانست و ادامه داد: پایان کار این دوره تا 15 مرداد ماه جاری خواهد بود. این کلاس برای مردان در نوبت عصر در کارگاه رایانه مرکز ایجرود در حال انجام است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به کلاس تکنسین ممیزی انرژی اشاره کرد و گفت: این کلاس در 30 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وی پایان دوره کلاس تکنسین ممیزی انرژی را 20 مهر ماه جاری اعلام کرد و گفت: این دوره ویژه مردان در نوبت صبح و در کارگاه الکترونیک فنی و حرفه‌ای ایجرود برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان  برای حضور در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند به مرکز ایجرود مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول