اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

206 گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: 206 گلزار شهدای استان بوشهر تا پایان امسال ساماندهی می‌شوند.

206 گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد حاجی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدای پالایشگاه جم اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود در واقع بزرگترین خدمت را به نظام و انقلاب کردند و تجلیل از این عزیزان امری لازم و مهم است.

وی افزود: خدمات‌رسانی به خانواده شهدا در هر نقطه‌ای از کشور وظیفه مسئولان است و باید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

حاجی‌زاده از اقدامات و برنامه‌های شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای تکریم مقام شهدا و جانبازان تقدیر کرد و یادآور شد: به هر میزان به خانواده شهدا خدمت کنیم ارزش و اهمیت بیشتری دارد.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در شهرستان‌های مختلف در راستای ارائه خدمات به مردم اهتمام دارد و تلاش زیادی برای رضایتمندی خانواده شهدا داریم.

حاجی‌زاده تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه ما است و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است و باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بر لزوم اشتغال خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا از اولویت‌های این اداره کل است و در شهرستان‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.

حاجی‌زاده ابراز داشت: این استان 206 گلزار شهید دارد که یک‌هزار و 957 مزار شهید را در بر می‌گیرد و برای ساماندهی گلزارهای شهدا تلاش بسیار خوبی صورت گرفته و تا انتهای امسال تمام این گلزارهای شهدا ساماندهی می‌شوند.

وی بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد شهید و وزارت کشور به امضا رسیده، ساماندهی گلزارهای شهدا از سوی بنیاد شهید صورت می‌گیرد و سپس این گلزارها برای نگهداری به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تحویل می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول